י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אירוע רודף אירוע

האלימות לא פוסקת: חמישה נרצחו ליד נצרת, בת 3 נפצעה קשה מירי

האלימות בחברה הערבית שוברת שיאים: באירוע ירי פלילי ביפיע ליד נצרת נרצחו לפחות חמישה בני אדם | קודם לכן, ילדה בת 3 נפצעה באירוע ירי במועצה האזורית כפר כנא שבגליל העליון. גבר כבן 30 נפצע גם הוא באירוע | המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים | כל הפרטים מהאירועים

האלימות לא פוסקת: חמישה נרצחו ליד נצרת, בת 3 נפצעה קשה מירי
זירת הירי ביפיע צילום: דוברות מד"א

האלימות בחברה הערבית לא פוסקת, ואירוע רודף אירוע: חמישה בני אדם נרצחו באירוע ירי פלילי ביישוב יפיע הסמוך לנצרת בצפון הארץ. כמה נוספים נפצעו באירוע הפלילי החמור ביותר במגזר הערבי מזה שנים ארוכות.

האירוע התרחש בעסק לשטיפת רכב ביישוב. אלמוני שהגיע למקום כשהוא חמוש פתח באש לעבר אזרחים שעמדו במקום. הנפגעים פונו לבית החולים, וצוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותם. סמוך למקום נמצא רכב שעלה באש, נבדק האם מדובר ברכבו של היורה.

באירוע אחר בכפר כנא שבגליל העליון, נפצעה ילדה כבת 3 בלבד באורח קשה כתוצאה מירי גבר נוסף נפצע קשה באירוע.

חובש בכיר עאטף סאלם ופראמדיק מאור אטגדי מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו שמדובר בזירה קשה מאוד. 5 פצועים שכבו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות קשות בגופם. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם אנוש."

בעקבות ההודעה על הרצח ביפיע ורציחתם של 5 אזרחים, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת: 97 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 90 אזרחים, 7 שאינם אזרחים. לפי העמותה, בתקופה המקבילה אשתקד נרשמו 35 קורבנות 

מיוזמות אברהם נמסר: "אנחנו מזועזעים מהטבח של חמישה אנשים לאור יום ומאחלים החלמה שלמה ומהירה לפעוטה שנפצעה היום מירי. אנחנו קוראים לראש הממשלה - אין זמן! כנס את ועדת השרים לדיון חירום כבר היום, ותתחילו לעבוד. כל יום שבן גביר הוא השר לביטחון לאומי, הוא יום שבו מעגל הדמים מתרחב".

 

ירי כפר כנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד