ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
הסאגה בלוד

הרבנים התכנסו: פריימריז יקבעו את נציגי 'דגל התורה'

רבני שכונת אחיסמך נועדו על רקע המחלוקת בין הקהילות בעיר | בתום הפגישה חתמו הרבנים על מכתב הקורא לקיים פריימריז לרשימת 'דגל התורה' | כל הפרטים

הרבנים התכנסו: פריימריז יקבעו את נציגי 'דגל התורה'
פגישת הרבנים בלוד צילום: באדיבות המצלם

הקהילה החרדית בלוד סוערת בחודשים האחרונים, על רקע הדיון סביב זהותם של נציגי 'דגל התורה' למועצת העיר. המחלוקת בין שתי הקהילות המרכזיות בעיר הלכה וגברה עם התקרבות מועד הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום (חמישי) התכנסו רבני שכונת 'אחיסמך' (גני איילון) ודנו בסוגיית הבחירות המקומיות. בתום הפגישה החליטו הרבנים על קיום פריימריז שיקבעו את זהותם של נציגי 'דגל התורה'.

"אנו הח"מ התכנסנו כאן בשכונת אחיסמך המעטירה, בעניין הבחירות לרשות הקרבות ובאות, לצורך החשוב של הקמת ובניית רשימת 'דגל התורה' בעיר", כתבו הרבנים במכתב בתום הפגישה.

"אנו קוראים בזאת לכלל הציבור והעוסקים בעניין לעשות הכול שהרשימה תוקם אך ורק מתוך אחדות והסכמה הדדיים המכבדים את צרכיהם של כלל הקהילות. בהתאם לזאת אנו מציעים לקיים בחירות פנימיות (פריימריז) קהילות, אשר עי"ז יוקם סניף דגל התורה בעיר אשר ימנה נציגים מכלל הקהילות לפי גודל כל קהילה כאשר עלה בבחירות המקדימות".

"כמובן ששאר פרטי העניין על שלל היבטיו ייקבע ויתנסח ע"י הציבור החפץ באחדות ובהתלכדות השורות להצלחת המערכה ולטובת כולנו. ויתקיים בנו 'האמת והשלום אהבו'", סיימו הרבנים את מכתבם.

על המכתב חתומים הרב חיים שלום וויספיש, הרב בנימין יעקובי, הרב זאב זלץ, הרב משה פרידר, הרב דב פולק, הרב דוד יעקובזון, הרב גרשון פישר, הרב אלחנן פיפרמן, הרב שמעון ברודמן, הרב יוסף קובנר, הרב שלמה פולק, הרב אברהם יצחק הכהן קוק, הרב משה בריסק, הרב חיים ישראל סקלאר, הרב, הרב דוד הכהן שבדרון, הרב נחמן שרייבר, הרב יאיר ברקו, הרב בנימין קנדלר, הרב משה שרייבר והרב מרדכי טננבוים.

יצויין כי יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס מונה מטעם רבני 'דגל התורה' לשמש כאחראי על הבחירות בעיר. תגובתו טרם התקבלה.

חדשות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד