כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
שחזור כואב | תיעוד

מצמרר: "הגופה זוהתה, כולם בכו ושרו אשת חיל"

סגן הרב הראשי למשטרה, סנ"צ הרב בועז גלעדי, מתאר באופן מרטיט, כואב עד לבכי, את מלאכת הקודש בימים בהם פעלו רבני המשטרה במחנה 'שורה' במטרה להביא לזיהוי מהיר ומדויק של הנרצחים ממתקפת הפתע | צפו

מצמרר: "הגופה זוהתה, כולם בכו ושרו אשת חיל"
זיהוי החללים במחנה שורה צילום: דוברות המשטרה

"גופתה של השוטרת זוהתה לאחר תהליך קשה, וכולם עמדו סביבה בכו בכי תמרורים ושרו 'אשת חיל מי ימצא'". במילים אלו מתאר סגן הרב הראשי למשטרה, סנ"צ הרב בועז גלעדי, את הימים בהם פעלו רבני המשטרה במחנה 'שורה', במטרה להביא לזיהוי מהיר ומדוייק של הנרצחים ממתקפת הפתע של חמאס.

הרב גלעדי משחזר את הימים במחנה שורה

בבוקר שמחת תורה בבוקר קיבל הרב גלעדי הודעה ובה משפט אחד בלבד: "נא התקשר אלי בדחיפות". "הלב רוטט הגוף נידרך מה, במה מדובר?", מתאר הרב גלעדי. "ואני מגיע למקום ורואה את גודל השבר. משאיות ראשונות מגיעות עם גופות רבות של נרצחים למחנה על מנת שנתחיל בתהליך הכואב כל כך של הזיהוי".

"אני פותח את השקיות, רואה את הגופות ומכיר כל כך הרבה מהם באופן אישי. הייתי איתם תחת החופה, ראיתי אותם בשרות ובמקומות נוספים. הנרצחים השכובים דוממים כעת. נלחמו, נפלו ונרצחו, ואיתם נרצחה נפשם של בני המשפחות, החברים והעוצמה של כולם. מה אני עושה? מה אני צריך לעשות עכשיו?" שואל הרב גלעדי.

 


 

 

מלחמת חרבות ברזל זיהוי חללים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד