ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
שוד אומנתי

הכנופייה המתוחכמת: פריצה במפעלי פורד בקנדה

כנופייה מתוחכמת של גנבי רכב החליטו ללכת אל המקור, הם פרצו למפעלי פורד שם המכוניות גם חדשות מהניילון וגם מחכות עם המפתחות בפנים והצליחו לגנוב 14 רכבים

הכנופייה המתוחכמת: פריצה במפעלי פורד בקנדה
פורד אדג' נגנבו ישירות ממגרש החניה של המפעל צילום: פורד

גניבות רכב הופכות יותר ויותר נועזות ומתוחכמות לא רק בישראל אבל יש גנבים שבאמת שכללו את המקצוע לאומנות: לפי דיווחים בקנדה, כנופיה מתוחכמת של גנבי רכב החליטה שכדי לגנוב מכוניות פורד הם יצטרכו להסתכן, למצוא היכן הבעלים מחזיקים אותן, לפרוץ אליהן ולעשות להן נזק ועוד "כאבי ראש" בדרך, אז הם החליטו פשוט ללכת אל המקור, שם המכוניות גם חדשות מהניילון וגם מחכות עם המפתחות בפנים: מפעל פורד. פורד עצמה מייצרת מכוניות לא רק בארצות הברית אלא גם בקנדה.

כך, לפי דיווחים בקנדה כנופיית פושעים הצליחה לפרוץ למפעל פורד באוקוויל, קנדה ולגנוב 14 רכבים, כולם פורד אדג'. שווי הסחורה שנגנבה הוא לפי דיווחים בקנדה כ-460 אלף דולר ארה"ב. ואיך הגנבים הצליחו לבצע את הפשע המתוחכם? לא תאמינו: הם פשוט הגיעו לחניון שבו מאוחסנות המכוניות החדשות, חתכו חור בגדר ונכנסו כמו ילדים בחנות ממתקים למגרש בו כל הרכבים החדשים המתינו להילקח אל הסוכנויות. לפי הדיווחים בקנדה, המשטרה המקומית כבר ביצעה ארבעה מעצרים של חשודים בגניבה הלא כל כך מתוחכמת והם יעמדו למשפט בקרוב.

 

מלחמת חרבות ברזל גניבת רכב קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד