י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מאגרא רמא לבירא עמיקתא

המצב העגום של בנט: ללא לשכה ועם חובות

נפתלי בנט אמנם מחזיק ביותר מ-30 מיליון שקל, אולם עדיין הוא אינו מן האנשים העליזים עלי אדמות, בטח כל עוד הוא חפץ בכל מאודו לשוב לפוליטיקה | לצד הפיטורים ממשרד החינוך והמצב החדש, ללא לשכה ועוזרים, הוא סוחב חוב גדול מהבחירות הקודמות

המצב העגום של בנט: ללא לשכה ועם חובות
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט, החליט לנסות שוב להתמודד עם מפלגתו לכנסת ה-22, אך הוא נתון בימים אלה במצב לא קל בכלל.

אם בבחירות הקודמות הוא היה עדיין שר והיו לו ולצוותו, לשכה ממוזגת, רכבים מפוארים, מחשבים ניידים ושאר תענוגות, הרי שכל אלה נגמרו וכעת הוא אדם מן המנין.

על פי דיווחו של יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', אנשיו החזירו אתמול (שלישי) את הציוד של משרד החינוך בו החזיקו בארבע השנים האחרונות, רכבים, מחשבים ניידים ועוד, זאת לצד התמודדות עם בור תקציבי של 5.5 מיליון שקלים מהבחירות הקודמות, שכן 'הימין החדש' לא זכה למימון הוצאות הבחירות מכיוון שלא עבר את אחוז החסימה.

לצד כל זאת, שותפתו הפוליטית איילת שקד עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, ועדיין לא ברור האם תרוץ איתו שוב במסגרת המפלגה או שמא תרוץ בפלטפורמה אחרת או שמא הוא ירוץ יחד איתה במין איחוד מפלגות ימין.

מקור ב'ימין החדש' אמר לשלזינגר, "כשאתה שר יש לך לשכה לקיים בה פגישות, רכב, משכורת ועובדים כמו רל"ש, יועץ ודובר שמקבלים משכורת מהמדינה. אחרי הפיטורים של בנט ושקד מהממשלה אין מי שישלם על זה".

אותו מקור מביע דאגה ואומר, "יש שלושה חודשי קמפיין ועוד כמה שבועות של הרכבת ממשלה והשבעתה שגם אותם צריך לממן. לא יודעים מאיפה נפתלי יביא את זה".

נציין כי על פי הדירוג של מגזין 'פורבס' מלפני כארבעה חודשים, נפתלי בנט מחזיק בהון המוערך בכ-32 מיליוני שקלים.

חובות נפתלי בנט מפלגת הימין החדש איילת שקד בחירות 2019 משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד