ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

הזדמנות כזאת לא תרצו לפספס: נדל"ן מסחרי מניב בהישג ידכם

השקעה בנדל"ן אינה דבר של מה בכך ומחייבת ניהול קפדני. השקעה בנדל"ן מסחרי על אחת כמה וכמה. והשקעה בנדל"ן מסחרי מעבר לים כל־שכן וקל וחומר • מי מציע הזדמנות השקעה נדירה באזור בו תפוסתם של שטחי מסחר ותעסוקה עומדת על 99% ושכר הדירה רק הולך ועולה

הזדמנות כזאת לא תרצו לפספס: נדל"ן מסחרי מניב בהישג ידכם
הזדמנות נדירה במערב ברלינגטון צילום: יח"צ

יותר ויותר ישראלים מגלים את הזדמנויות ההשקעה הקורצות באירופה, באסיה ובאמריקה. אבל האם באמת כדאי להשקיע בחו"ל. תלוי את מי שואלים ועוד יותר, באמצעות מי משקיעים. השקעה ישירה בנכסי דלא ניידי בחו"ל אינה מיועדת לכל אחד ודורשת הרבה יכולות וכישורים מעבר ליכולת להחזיק כסף בחשבון הבנק.

סידר (SIDRE) הזרוע האמריקאית להשקעות נדל"ן של קבוצת 'בסדנו', בית השקעות ישראלי שפועל בישראל ומחוצה לה, מציעה שורה ארוכה של מיזמי נדל"ן בעלי היתכנות כלכלית גבוהה במיוחד וסיכויי לרווחים נאים בפרקי זמן קצרים עד בינוניים. אחד מהם ואולי המעניין שבהם הוא זה של נכס מסחרי במערב העיר ברלינגטון שבצפון קרוליינה. אמנם מדובר בנכס "קטן" במונחים אמריקאיים, אך ללא ספק בהזדמנות השקעה שקשה למצוא כיום. אחוזי התפוסה של נכסים מסחריים ותעשייתיים בברלינגטון עומדים על 99%!

הנכס שיירכש על־ידי המשקיעים בשלב הזה, יימכר כעבור מספר שנים לאחר שיניב להם תשואה נאה. באזור בו קיים הנכס נרשמה בשנים האחרונות עלייה מתמשכת בדמי השכירות השנתיים ובשנה האחרונה טיפסו מחירי השכירות ב־4.7% והם ממשיכים לטפס לנוכח המחסור בשטחי תעסוקה ולוגיסטיקה. הנכס שהצעת ההשקעה עבורו עומדת לפוג, משתרע על שטח של כ־70 אלף מטר ושימש בעבר כמרכז מסחרי. באחרונה עבר שיפוץ מאסיבי שהתאים אותו לייעודו הנוכחי – מרכז תעסוקה, תעשייה קלה ולוגיסטיקה.

נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3478 

נדל"ן עסקאות נדל"ן ארה"ב בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד