י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"150 איש ימותו"

טראמפ מנמק מדוע נמנע מלתקוף את איראן

בחשבון הטוויטר שלו נימק הנשיא טראמפ את החלטתו שלא לתקוף לבסוף את איראן בתגובה להפלת המל"ט האמריקאי • "שאלתי כמה ימותו. '150 איש, אדוני' היתה תשובתו של אחד הגנרלים"

טראמפ מנמק מדוע נמנע מלתקוף את איראן
הנשיא טראמפ צילום: רויטרס

במספר ציוצים שכתב בחשבון הטוויטר שלו הסביר טראמפ נמנע מלתקוף את איראן.

"הנשיא אובמה עשה עסקה נואשת ונוראה עם איראן - נתן להם 150 מיליארד דולר בתוספת I.8 מיליארד דולר במזומן! איראן היתה בצרה גדולה והוא חילץ אותם. הוא נתן להם נתיב חופשי לנשק גרעיני, ומהר מאוד. במקום להגיד תודה, צעקה איראן מוות לאמריקה".

טראמפ המשיך. "סיימתי עסקה שלא אושרה אפילו על ידי הקונגרס, והטלנו סנקציות חזקות. הם אומה נחלשת הרבה יותר מאשר בתחילת הנשיאות שלי, כאשר הם גרמו לבעיות מרכזיות בכל רחבי המזרח התיכון. עכשיו הם גמורים".

הנשיא טראמפ המשיך בהסבר בדרכו הייחודית: "ביום שני הם ירו על מל"ט שטס במים הבינלאומיים, והפילו אותו, היינו דרוכים וטעונים להגיב אתמול בלילה בשלוש דרכים שונות, כאשר שאלתי כמה ימותו. "150 איש, אדוני" היתה תשובתו של אחד הגנרלים, 10 דקות לפני התקיפה עצרתי את זה, כי זה לא פרופורציונלי להגיב ככה על הפלת מטוס ללא טייס".

"אני לא ממהר, הצבא שלנו הוא מתחדש וחזק, ומוכן להתקדם, ללא ספק הטוב ביותר בעולם. סנקציות נושכות, והוספנו עוד אתמול בלילה. איראן לעולם לא יכולה להיות עם גרעיני, לא נגד ארה"ב, ולא נגד העולם".

דונאלד טראמפ איראן מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד