י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקיפת הילדה החרדית

תמלילי החקירה נחשפים: "מבקש את האמת"

מחמוד קטוסה המואשם בחטיפת ותקיפת הילדה החרדית בת ה-7, הכחיש לכל אורך חקירתו את המיוחס לו • "אולי יש משהו נגדי כי אני אחראי על 80 פועלים"

תמלילי החקירה נחשפים: "מבקש את האמת"
ילדה על נדנדה. תמונת אילוסטרציה צילום: pixabay

אם לא יקרה בקרוב שינוי משמעותי, כתב האישום נגד מחמוד קטוסה, הנאשם בתקיפת הילדה החרדית בת השבע צפוי להתבטל והוא ישוחרר ביום שלישי הקרוב.

כזכור, קטוסה העצור כבר53  ימים, מואשם בחטיפה ובתקיפה החמורה של הילדה. מתמלילי החקירה שנחשפו בתוכנית "השבוע" בכאן 11 עולה, כי לכל אורך חקירתו הכחיש קטוסה את האישומים המיוחסים לו: "אני אדם נקי". אמר במהלך חקירתו.

עוד פורסם ב"השבוע" כי הילדה סיפרה בעדותה על תקיפה  נוספת שעברה סמוך לבית הספר, ואמה העידה במשטרה על שתי תקיפות נוספות. העדויות לא אומתו. לבסוף, מתוך ארבעה - מתואר בכתב האישום מקרה אחד.

תמלילי החקירה: תחילה נשאל קטוסה על הקשר שלו עם התלמידות בבית הספר בו עבד כאחראי תחזוקה. לטענתו מעולם לא הציע לתלמידות ממתקים וידע כי "הם גם דתיים, ואני יודע שאסור לי אפילו לגעת בדברים שלהם".

לאחר מכן הוטחה בקטוסה עדות הילדה על מעשה התקיפה. קטוסה שנראה כי היה בהלם מהאשמה שהוטחה בו אמר "זה בכלל לא נכון". הוא הוסיף: "אני חושב שיש טעות גדולה במה שקורה, אולי יש משהו נגדי כי אני אחראי על 80 פועלים".

בתום אחת החקירות שבה נשאל קטוסה מה יקרה אם יפורסמו החשדות החמורים במקום מגוריו דיר-קאדיס, השיב "אני רק מבקש את האמת, תרחמו על משפחתי ועל הבנות שלי ועל אבא שלי שבן יותר מ-80". עוד נשמע אומר כי " תמצאו את האדם הנכון, אני לא עושה את הדברים האלה".

ההחלטה המסתמנת לבטל את כתב האישום תגיע על רקע שורת כשלים שבוצעו לכאורה בניהול החקירה. החל מזיהוי הילדה את קטוסה שהושפע לדבריה אחרי שאמה הצביעה עליו קודם, דרך חוקרת הילדים שלא הצליחה לקבוע את מידת המהימנות של זיהוי הילדה את התוקף וכלה בבדיקה הרפואית שהתבצעה באיחור ניכר ולא הראתה ממצאים חד משמעיים על תקיפה.

תקיפה חמורה חקירה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד