י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא מוותרים ולא שותקים

הפגנת המיילים: די לפגיעה בילדי החינוך המיוחד

מרגלית לב טוב עומדת מאחורי מחאה חדשה נגד אפליית גני החינוך המיוחד החרדיים. הפגנת המיילים היא נקראת והיא קוראת לקהל הרחב לשלוח מייל בלחיצת כפתור ולהצטרף למחאה

הפגנת המיילים: די לפגיעה בילדי החינוך המיוחד
משחק צילום: unsplash

בימים אלו מתקיימת הפגנה מסוג שונה מהמקובל והמוכר. "הפגנת המיילים הכי צודקת בעולם", כפי שמכנה אותה מרגלית לב טוב, העומדת מאחוריה.

לב טוב, פעילה למען ביטול אפליה בגני החינוך המיוחד החרדיים, עומדת מאחורי לא מעט יוזמות שמטרתן העלאת מודעות וביטול האפליה.

לדבריה, מעל 6,000 ילדים מתוך ילדי החינוך המיוחד בגני הילדים, מופלים בניגוד לחוק, ומשלמים על זה מחיר כבד.

"הצטרפו להפגנת מיילים בלחיצת כפתור, אתם יכולים לסייע להם!" אומרת לב טוב, שמקפידה להגיע לדיונים בוועדות בנושא, לחפש פיתרונות מול חברי כנסת ותקשורת, ואף כתבה מספר כתבות בנושא, גם ב'בחדרי חרדים'.

עכשיו היא יוצאת במחאה וכך היא כותבת: "חברי וועדת הכספים דרשו ביום שלישי את פתרון מצוקת החינוך המיוחד יחד עם פתרון הצהרונים. לצהרונים ראש הממשלה ושר האוצר דאגו, את גני החינוך המיוחד הם שכחו".

שלחו להם מייל בלחיצת כפתור, על מנת שיתמכו בדרישה של הסדרת החינוך המיוחד על פי החוק לפני שמעבירים תקציבים לדברים אחרים בדרישה ברורה - מצאו פתרון כאן ועכשיו! לא נסכים להמשך האפליה לילדי החינוך המיוחד. לא נסכים למציאות שהמדינה מתייחסת לילדים מוגבלים כאל סוג ב' רק בשל העובדה שהם חרדיים".

חינוך מיוחד ילדים מיוחדים מוסדות חינוך משרד חינוך חינוך חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד