י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מקפצה על חשבוננו"

דרמה בימין: בן גביר מודיע על פיצוץ ההסכם

דרמה פוליטית: הבוקר הודיע עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, כי בכוונתו לפרק את האיחוד עם מפלגת הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

דרמה בימין: בן גביר מודיע על פיצוץ ההסכם
בן גביר בבית המשפט צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

דרמה פוליטית: הבוקר (שלישי) הודיע עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, כי בכוונתו לפרק את האיחוד עם מפלגת הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ.

בהודעה שהוציא הבוקר בן גביר כתב: "קיבלנו החלטה לפרק את הבלוק הטכני עם הבית היהודי ולהמשיך הלאה לחיבורים אחרים. קיבלנו את ההחלטה במזכירות התנועה לא בלב שמח ולא בקלות.

לדבריו, "אנחנו בעד אחדות, כשכל אחד שומר על הייחוד שלו ועל עקרונותיו. בבחירות האחרונות עשינו הכל כדי שתהיה אחדות שתציל את העם ואת הארץ. וויתרנו רבות. התפשרנו רבות. קיבלנו הרבה פחות ממה שאנחנו מייצגים. הרבה פחות ממה שמגיע למצביעים שלנו. אבל הבנו שאנחנו בצוק העיתים וזה מה שנכון לעשות".

"עברו הבחירות ואיתם נגנזו ההסכמים מבחינת הבית היהודי. מבחינתם אין נורווגי. מבחינתם גם אם יש נורווגי, הוא מסורס, הוא חסר תועלת וחסר תקציב. הכל הולך אליהם".

בן גביר הבהיר כי, "הם קיבלו בזכות החיבור הזה מעל ומעבר לכוחם, אבל לא היו מוכנים לקיים אפילו את המעט שסוכם איתנו".

לסיום כתב בן גביר: "אנחנו לא נמשיך בחיבור שכולו מקפצה על חשבוננו וקידום מפלגות אחרות תוך מחיקת עוצמה יהודית. אנחנו מחוייבים לדרך. אנחנו מחוייבים למצביעים. אנחנו ניכנס לכנסת בחיבור אחר הוגן יותר וראוי יותר".

לפני שעה קלה הגיב שר התחבורה הנכנס, ח"כ בצלאל סמוטריץ', ואמר: "חברים, די לריב! אני קורא לחבריי, הרב פרץ ואיתמר בן גביר להיפגש עוד היום, בלי צוותי מו"מ מיותרים, ולאשר עוד היום את ההסכם שלנו ככתבו וכלשונו. אחרת הציבור לא יסלח לנו".

איתמר בן גביר פירוק פיצוץ הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד