י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרטים חדשים

תקיפת הילדה החרדית: ביקש שתיכנס לרכב

מכתב האישום של הצעיר החרדי שדבר מעצרו ביום שלישי בשבוע שעבר פורסם ב'בחדרי חרדים' - עולה סיפור של פגיעה קשה • הצעיר שכנע ילדה חרדית לעלות על רכבו ושם פגע בה, תוך שהוא מסיט את מבטו מהדרך ואינו אוחז בהגה • פרקליטו: מרשי מסר גרסה סדורה שמנקה אותו מכל חשד"

תקיפת הילדה החרדית: ביקש שתיכנס לרכב
אילוסטרציה. ילדה יושבת ברכב צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: לבית משפט השלום בירושלים, הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 26, שביצע מעשה אסור ומכוער בילדה - בשכונה חרדית בצפון העיר. בית המשפט האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

לפני כשבוע ביום שלישי בשעות בערב, חוקרי תחנת לב הבירה בירושלים עצרו צעיר הלבוש כאדם דתי, זאת לאחר שלמשטרה הוגשה תלונה על כך שתקף ילדה בת שמונה. דבר מעצרו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כאשר הילדה סיפרה על כך להוריה, אלה פנו מיידית לרבנים ולארגון טוהר המחנה, ובהמלצתם ובהכוונתם הגישו תלונה במשטרה.

כבר באותו היום נעצר החשוד ולמחרת הובא לבית המשפט - שם ביקשו להאריך את מעצרו. "מדובר ברעידת אדמה מבחינת המשפחה" אמר עורך הדין וביקש לשחררו למעצר בית, אך השופט אורן סילברמן האריך את מעצרו. ביום ראשון הוגשה הצהרת תובע והיום כאמור הוגש נגדו כתב אישום והשופט יהושע צימרמן האריך את מעצרו עד להחלטה אחרת.

מכתב האישום שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי ימים טרם מעצרו, הנאשם עבר עם רכבו ברחוב באותה השכונה ירושלים, שם הבחין בילדה בת ה-8 ועצר בסמוך אליה. הוא פנה לילדה וביקש ממנה הכוונה לרחוב סנהדריה 117 וזו הסבירה לו כיצד להגיע, אך הנאשם התעקש כי תכנס לרכבו ותדריך אותו עד ליעד.

הילדה, לא ברור אם חששה או שבאמת מיהרה - סירבה בתחילה, אך נוכח בקשתו הנוספת והבטחתו שזה לא יקח זמן רב, נאותה הילדה בתמימותה ונכנסה למושב האחורי של הרכב שהחל בנסיעה. "במהלך הנסיעה הנאשם ביקש מהילדה להוריד את נעליה" כתבה עו"ד יעל ריצ'קר מפרקליטות מחוז ירושלים בכתב האישום, ובמקום להתרכז בנהיגה הוריד את ידו ואת מבטו מהכביש לעבר הילדה.

בשלב זה הנהג עצר את הרכב, אך לא בשביל להוריד אותה אלא ביקש ממנה שתעבור לשבת במושב הקדמי, לידו. הנהג המשיך במעשיו הנלוזים ביתר שאת, ועל פי כתב האישום - למרות שהיה בנסיעה, לעיתים הוריד את שתי ידיו מההגה בשביל לפגוע בילדה. לאחר מספר סיבובים - הילדה ביקשה לרדת מהרכב והוא עצר ואפשר לה לרדת.

"נלמד את חומרי החקירה ונגיב בבית המשפט" אמר הערב פרקליטו עו"ד ארז בר צבי. "מרשי מסר גרסה סדורה שמנקה אותו מכל חשד" הגיב ל'בחדרי חרדים' והוסיף כי "בטרם הציבור יחרוץ את דינו של מרשי, אנו מציע להמתין להחלטת בית המשפט. כי תמיד אבל תמיד אנו צריכים לזכור שהיום העלילו על מרשי ומחר יכולים להעליל עלינו".

עו"ד ארז בר צבי. צילום: יונתן קלברמן

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.

ילדה חרדית וביערת הרע מקרבך כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד