ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דרעי על ביטול הבחירות: "אין דרך חזור"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס הבוקר לראשונה להתרחשויות הפוליטיות בימים האחרונים ולניסיונות לבטל את הבחירות • בדברים שאמר לעיתון 'הדרך', ביטאונה של ש"ס, העריך דרעי כי "אין דרך חזור"

דרעי על ביטול הבחירות: "אין דרך חזור"
דרעי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מתייחס הבוקר לראשונה להתרחשויות הפוליטיות בימים האחרונים ולניסיונות לבטל את הבחירות. בדברים שאמר לעיתון 'הדרך', ביטאונה של ש"ס, העריך דרעי כי "אין דרך חזור".

לדברי דרעי, "לאורך כל הדרך, לרבות בערב פיזור הכנסת, אמרנו כי הבחירות מיותרות ויש לעשות הכל על מנת שלא לגרור שוב את המדינה לבחירות. למרבה הצער גורמים שונים שלא התחשבו בטובת הציבור, הביאו אותנו למצב שהוכרחנו לפזר את הכנסת. אולם אם תמצא הדרך להחזיר את הגלגל אחורה ולהימנע מבחירות, הרי שיש לברך על כך, ולעשות את מירב המאמצים שהמהלך יצליח ויצא לפועל".

דרעי הוסיף והדגיש: "אנחנו לא חוששים מבחירות ולא חוששים מאיבוד כוח, אדרבה, על פי כל האינדיקציות יש לנו את היכולת להגדיל את כוחנו בבחירות, אצלנו בש"ס, אנו ערוכים בכל עת לבחירות ופועלים תמיד בשטח, וכבר התחלנו במרץ מחודש את ההכנות למערכת הבחירות החדש, אולם טובת הציבור היא מעל הכל".

יחד עם זאת מעריך דרעי כי "לצערי נראה כי במצב הנוכחי אין דרך חזור, ובי"ז אלול נלך שוב לקלפי ונוכיח שוב את הכוח הגדול של מאות האלפים".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד