ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"אין משהו שיכול לפצות על זה"

הבת מצווה המושקעת הפכה לדרמה עצובה

לאחר שתכננו בקפידה את היום המרגש בחייה כנערה - המנהל הודיע לאביה ביטון שהאירוע איננו עולה בקנה אחד עם רוח המגזר והאירוע בוטל • האמא: "אני לא יודעת אם יש משהו שאוכל לתת לה לפצות על ההרגשה הזאת" • כל הפרטים

הבת מצווה המושקעת הפכה לדרמה עצובה
קינוחי בת מצווה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

היום המרגש בחייה כנערה, תוכנן לפרטי פרטים, אך ברגע האחרון הפך לדרמה עצובה. אביה ביטון, היתה אמורה לחגוג אמש (רביעי) את אירוע בת המצווה שלה עם חברותיה לכיתה, כשלמעשה באירוע עצמו היא נותרה לבדה עם אמה.

כיצד קורה מקרה כה חריג ומצער? על פי הפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי – נשים', ופורסמו מוקדם יותר באתר 'מאקו', ביטול האירוע היה כתוצאה מהוראה של מנהל בית הספר בו לומדת אביה – בית ספר 'חורב' ברמת גן.

אסנת ביטון, שרצתה לחגוג לבתה, אביה, אירוע מקורי, ארגנה להן מסיבת בריכה. היא שכרה בריכה פרטית ודאגה להביא מצילה ומאבטחת, כדי לשמור על אופי האירוע הנשי. אך מנהל בית הספר בו היא לומדת, הבהיר להורים כי האירוע אינו עולה בקנה אחד עם רוח המגזר ולכן אין לקיימו.

"רציתי לעשות לה הכי טוב בעולם, שתהיה מאושרת – ובמקום זה אני מקבלת ילדה בוכה", אמרה אסנת לחדשות 12. "אנחנו נעבור את זה, אני אעטוף אותה הכי חזק בעולם, אבל אני לא יודעת אם יש משהו שאוכל לתת לה לפצות על ההרגשה הזאת. היא רק רצתה חגיגה עם החברות".

מטעם בית הספר וועד ההורים נמסר: "מרכז החינוך העצמאי הינה רשת חינוך חרדית, בעלת אופי וצביון מובהקים.
מובן כי הורים השולחים את ילדם לבית ספר המשתייך לחינוך העצמאי מקבלים על עצמם את כללי בית הספר כפי שנהוג בבתי ספר בעלי צביון מיוחד, בארץ ובעולם: קוד לבוש; קוד אתי וכן קודים חינוכייים החלים בבתי הספר של החינוך העצמאי אשר מטרתם לשמור על צביון החינוך היחודי בבית הספר ולמנוע בין השאר ״קנאה ושנאה״ בין התלמידים בעקבות יכולותיהם הפיננסיות (השונות) של הוריהם".

"הכל ידוע, ברור וחתום, מראש. אין לנו אלא להצר על השימוש שנעשה בכם בפרסומים שלילים על בית הספר, ויש לקוות שהדבר לא נעשה על מנת לנסות ולהזיק לבית הספר, יראה הציבור וישפוט. כל אחד רשאי לבחור את מקום החינוך של ילדיו. בסופו של יום, רצונו של אדם כבודו, ובית הספר מחוייב לכלל ההורים שבחרו בבית הספר על יסוד מדיניות ידועה מראש".

בת מצווה חגיגת בת מצווה בריכה מאכזב מנהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד