י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרבן לשנאה

"הפלסטיני רצח את הסוכן, רק כי הוא יהודי"

סוכן נדל"ן בשם מיכאל רייכר בן 57 נרצח בדם קר והחשוד ברצח, מהגר פלסטיני בגרמניה, עשה זאת  - כך על פי עדות בבית המשפט - רק משום שחשד בו כיהודי

"הפלסטיני רצח את הסוכן, רק כי הוא יהודי"
המצט'ה בידו של המחבל צילום: מתוך התיעוד

מהגר פלסטיני בגרמניה עומד לדין בימים אלה, לאחר שהואשם ברצח סוכן נדל"ן בשם מיכאל רייכר בן 57, הפלסטיני סיפר לאדם אותו הכיר שעובד במספרה, כי "אני אהרוג את האיש הזה, כי הוא יהודי עשיר, והוא גנב לי את האדמה שלי".

בעדות מזעזעת שהשמיע העד המרכזי, במהלך דיון שהתקיים ביום רביעי בבית המשפט בדרום מדינת, באדן וורטמברג - גרמניה, סיפר העד, כי הפלסטיני רצח את איש הנדל"ן הגרמני בנובמבר האחרון, רק כי הוא "יהודי" ש"הרס את ארצו", כך מדווח האתר 'ג'רוזלם פוסט'.

יורגן לוק, כתב של העיתון "שוורצוואלדר בוטה", שפרסם את הסיפור על המניע האנטישמי מאחורי מותו של רייכר, אמר ל'ג'רוזלם פוסט' כי "הנרצח לא היה יהודי".

הנרצח רייכר, "מילא תפקיד חשוב בשיפוץ בית המקדש המקומי, ועבד עם פליטים סורים בהתנדבות כדי לדאוג להם לדיור". כך סיפר העיתונאי הגרמני יורגן לוק שחשף את הפרשה.

שותפו של איאד הרוצח, הוא פליט סורי בן ה -28, מוחמד עומראן אלבקר, שתכנן לכאורה, לתקוף ולשדוד את רייכר, ועל פי הדיווח, אלבקר עבר בסופו של דבר לבית הוריו של רייכר עם אשתו. זאת כמחווה שנתן לו רייכר.

עדותו של העד, העובד כספר, התקיימה בבית המשפט. "איאד לא אמר דבר על התוכניות לרצוח את רייכר", כך אמר מוחמד, שהיה שותף לרצח בבית המשפט. רייכר היה במצב בריאותי חלש ומת בחנק, על ידי אחד או שניהם יחד. "הם פשוט השתמשו בידיהם כדי לרצוח את רייכר", כך פרסם העיתונאי לוק.

איאד. היוזם של הרצח, הוגדר על ידי הרשויות בגרמניה, כ"פלסטיני חסר מדינה".

בחקירה סיפר איאד לשוטרים, כי מוחמד רצח את רייכר. מנגד, מוחמד עצמו שמר על זכות השתיקה.

שם משפחתו של איאד לא פורסם בתקשורת הגרמנית בשל הגנת הפרטיות. אך שמו המלא של מוחמד פורסם, כי לאחר הגעתו לגרמניה בשנת 2015, הוא הפך למודל ושנה אחר כך ל"דוגמא וסמל להשתלבות של הפליטים".

מוחמד התגורר בצד הסורי של רמת הגולן, ועל פי העיתון הגרמני שפרסם את הסיפור, הוא למד מתמטיקה וסירב לשרת בצבא הסורי, כתוצאה מכך הוא נכלא על ידי המשטר הסורי, ולאחר מכן ששוחרר מהכלא, היגר לטורקיה ולבסוף לגרמניה.

טרור פלסטיני יהודי גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד