י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ראשי האיגוד נאבקו

בשורה לסמינרים: התקציב יעבור בשבוע הקרוב

בהנהלת איגוד הסמינרים נפגשו עם הרב גפני במטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים העומדים לפתחם. הבשורה: בימים הקרובים יופקד בחשבון הסמינרים התקציב הקואליציוני על ארבעה חודשים

בשורה לסמינרים: התקציב יעבור בשבוע הקרוב
ראשי איגוד הסמינרים עם בפגישה עם גפני צילום: באדיבות המצלם

הנהלת איגוד הסמינרים נפגשו עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני במטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים העומדים לפתחם ראשי איגוד הסמינרים נאבקים למען שיפור התקצוב ופישוט ההליכים הבירוקרטיים, המעיבים על עבודתם החשובה והקדושה של מוסדות החינוך.

מדובר בפגישה שנערכה לנוכח המצב הפוליטי הרגיש שיצר קושי בעברת התקצוב, יזם מנכ"ל האיגוד הרב יצחק אוסטרליץ פגישה דחופה עם גפני, על מנת לפשט את ההליכים ולוודא את העברת התקצוב באופן דחוף.

הפגישה שנערכה השבוע בלשכת ח"כ משה גפני, התכנסה במאמץ לטכס עצה כיצד לקדם את המשך הצלחתם ושגשוגם של הסמינרים, ובמטרה למצוא פתרונות למגוון קשיים תקציביים ובירוקרטיים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים.

מנהלי הסמינרים הציגו את הקשיים עימם הם מתמודדים, והעלו את המצוקות הקיימות בנושאים חינוכיים ותקציביים. עוד ביקשו סיוע בכמה תחומים, במטרה לסייעם להצליח בתפקידם רב האחריות בחינוך בנות ישראל עפ"י דרך ישראל סבא, בהנחייתם של גדולי ישראל.

איגוד הסמינרים בית יעקב, מתמודד כל ימות השנה מול אתגרים מורכבים העומדים לפתחם של מנהלי הסמינרים, ובפרט בעת האחרונה - כאשר לנוכח המצב הפוליטי נרשמו קשיים רבים בנושאים התקציביים, עד כדי עיכוב העברת התקציבים במועד - מה שהקשה מאוד על המשך תפעול הסמינרים.

מנכ"ל האיגוד, יצחק אוסטרליץ שיזם את הפגישה, אמר כי היא חלק משיתוף הפעולה הפורה והפגישות הנערכות כל העת בין 'איגוד הסמינרים' להרב משה גפני, העומד לימין הסמינרים בכל לב ובנפש חפיצה. 

בפגישה השתתפו נציגים מהנהלת איגוד הסמינרים: הרב זאב וולף יו"ר האיגוד ומנהל סמינר הרב וולף בני ברק, הרב יחיאל מנדלזון מנהל סמינר דרכי רחל ירושלים, הרב עזריה הילדסהיימר מנהל סמינר בית יעקב פתח תקוה, הרב שלמה וולף מהנהלת סמינר הרב וולף בני ברק, הרב אריה רוב מנהל סמינר מעלות בית יעקב ירושלים, הרב ישראל ליברמן מהנהלת סמינר מרכז בית יעקב ירושלים, הרב דניאל ויצמן מנהל סמינר אילת השחר ירושלים, ומנכ"ל האיגוד הרב יצחק אוסטרליץ.

בפגישה הבטיח גפני לעמוד על המשמר לימין מנהלי הסמינרים, והבהיר כי יפעל על מנת להעביר את התקציב באופן רטרואקטיבי - כך שגם חוסרים בתקצוב מהחודשים שחלפו יושלמו במהלך השבוע הקרוב. כמו"כ הבטיח לוודא את המשך העברת התקצוב באופן שוטף גם בחודשים הבאים.

לאור הצלחת הפגישה, נשלח מכתב בשורה למנהלי הסמינרים, בו הנהלת האיגוד מבשרת על ההישג. במכתב נכתב בין היתר:

"אנשי בשורה אנו היום, כי המאמצים נשאו פרי, ובימים הקרובים יופקד בחשבונכם התקציב הקואליציוני בגין ארבעה חודשים: מרץ, אפריל, מאי, יוני. כמו כן, הוסדר העניין כי תקצוב חודשים יולי אוגוסט יועבר במועד, בהתאם לתקצוב השוטף.

בשם הנהלת האיגוד ומנהלי הסמינרים חברי האיגוד, כאן המקום להביע שוב תודה והערכה עמוקה לידידנו שלוחא דרבנן ושלוחא דידן, ח"כ הרב משה גפני שליט"א, אשר פועל בכל עת וללא לאות לרווחת הסמינרים ומוסדות החינוך, ועומד לימיננו במסירות, באחריות, ובמאור פנים. יברך ה' חילו ופועל ידיו ירצה, וימשיך להצליח בכל פעליו".

המכתב התקבל בהוקרה במשרדי מנהלי הסמינרים שהודו לאיגוד הסמינרים ולח"כ משה גפני וצוותו על פועלם למען מוסדות החינוך.

.

משה גפני סמינרים תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד