י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אין רגע דל במפלגת הכלאים

ביקורת חריפה על גנץ מתוך הרשימה: "סוג של צב - איטי וזוחל"

לא משעמם בבחירות האלה, גם אחרי חזרתו של אהוד ברק ובחירתו של ניצן הורוביץ לראשות 'מרצ'; בתוך 'כחול לבן' נשמעת ביקורת חריפה ומעליבה במיוחד נגד העומד בראשה - מי שהיה בעברו הרמטכ"ל של ישראל נתפס בעיני אישים ברשימתו כמי שלא יודע לקבל החלטות

ביקורת חריפה על גנץ מתוך הרשימה: "סוג של צב - איטי וזוחל"
בני גנץ ביום הבחירות צילום: פלאש 90

בזמן שבכוורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כבר נמצאים עמוק בתוך מערכת הבחירות עם אסטרטגיה ברורה ונחושה, ב'כחול לבן' עדיין מתמהמהים לפרוס את התוכניות והאסטרטגיות ובינתיים ביקורת חריפה נשמעת כנגד העומד בראשה חבר הכנסת בני גנץ.

על פי הדיווח של דניאל רוט-אבנרי ב'ישראל היום', קיימים חיכוכים חריפים בצמרת הרשימה. בכירים ברשימת המפלגה מתייחסים להליכי קבלת ההחלטות של בני גנץ ואומרים כי הם "איטיים, זוחלים ומשפיעים על הרשימה. בשורה התחתונה, מדובר בשלושה רמטכ"לים וקבלת החלטות של כתב במחנה". 

בכיר אחר ב'כחול לבן' אומר לכתבת העיתון כי "גם הפעם לא מפסיקים לחכות כל הזמן שבני יחליט. אנחנו מחכים ימים שלמים להחלטות, אפילו הפשוטות ביותר. התחושה היא שכל המפלגות המתחרות שועטות קדימה, ואנחנו נשארים מאחור".

ציטוט חריף נוסף שמצוטט ב'ישראל היום' הבוקר, "רוב ההחלטות בכחול לבן מתקבלות בסופו של דבר על ידי בני, ולכן רוב ההחלטות נתקעות. בוגי וגבי רגילים לזה, לפיד כבר התרגל. שלושתם כבר יודעים שישיבות הקוקפיט מסתיימות בלי החלטות בגלל הליך קבלת ההחלטות האיטי של בני", אומר אותו בכיר ומקנח בעקיצה עסיסית, "לא סתם קראו לו בצבא 'בני־חותא'".

"גנץ הוא סוג של צב, לוקח לו זמן להחליט", מוסיף בכיר אחר במפלגה.

ב'כחול לבן' הרשמית הגיבו לביקורות ואמרו כי "בזכות תהליך קבלת ההחלטות של בני גנץ זכתה כחול לבן להישג חסר תקדים, בימים אלה נבנית האסטרטגיה שתוביל אותנו להחליף את השלטון בספטמבר, ואת זה נעשה למרות כל המקטרגים".

בני גנץ מפלגת כחול לבן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד