י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"השמאל ממשיך להתנשא"

הפרשנית הרגיזה את 'הליכוד' וחטפה אש

כן כן "השמאל ממשיך להתנשא" בתקשורת ולכנות בשם החופש הביטוי אוכלוסיות כ"עדר עיוור" וכדומה | כעת בקו האש נמצאת העיתונאית והפרשנית רינה מצליח 

הפרשנית הרגיזה את 'הליכוד' וחטפה אש
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

"עדר עיוור", כך כינתה הפרשנית והמגישה רינה מצליח את מצביעי 'הליכוד', בפרשנות שהעניקה ב'ערוץ 12'. בליכוד קפצו על המציאה ויצאו למתקפה נגדה.

מצליח ניתחה את הבחירות מהזווית שלה בתכנית 'אולפן שישי' בהגשת דני קושמרו ואמרה, "בחודשים האחרונים, זו שעת שפל של בוחרי הימין בישראל. הם תמיד החזיקו מעצמם, גם בליכוד ובמיוחד במפלגות שמימין לליכוד, מחנה אידאולוגי. אבל מה שאנחנו רואים בחודשים האחרונים זה שמחנה הימין התפשט מכל אידאולוגיה".

הפרשנית הוסיפה, "מתלוננים שבכחול לבן אין אידאולוגיה אלא רק אנטי ביבי ובמידה מסוימת הם צודקים. אך מה יש בחודשים האחרונים למחנה הימין להציע? רק ביביולוגיה. נתניהו נכנס לכל סמטה אפילה שרחוקה מאידאולוגיה ימנית והם הולכים אחריו כמו עדר עיוור".

בליכוד כאמור, יצאו למתקפה חריפה נגד ההשוואה ואמרו כי "רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל "עדר עיוור", מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו"חסרי דעת".

עוד הוסיפו, "דוגמה נוספת לעיתונאית אובייקטיבית. השמאל ממשיך להתנשא על רוב העם - המחנה הלאומי ומצביעי הליכוד. התשובה שלנו תגיע בקלפי", סיכמו.

הליכוד רינה מצליח בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד