ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ינקלביץ' על תקיפת הילדה בת ה-7

"צריכים להבין את הצד הנפגע ולטפל בצד הפוגע"

באירוע ראשון מסוגו שמתקיים הבוקר בירושלים שמטרתו סיוע לילדים נפגעי עבירה בחברה פריפריאלית - התייחסה חברת הכנסת החרדית עמר ינקלביץ' לתקיפה המזעזעת של הילדה החרדית בת ה-7 • 'בחדרי חרדים' בסיקור בלעדי מהאירוע

"צריכים להבין את הצד הנפגע ולטפל בצד הפוגע"
ילדה בדרך לבית הספר צילום: דוד כהן, פלאש 90

אירוע ראשון מסוגו מתקיים הבוקר (ראשון) בירושלים שמטרתו סיוע לילדים נפגעי עבירה בחברה פריפריאלית.

היוזמת, ח"כ עומר ינקלביץ, כחול לבן: "סיפור הילדה בת ה-7 מחייב לא רק את המשטרה להסיק מסקנות, אלא גם את כולנו". הכנס מתקיים בהשתתפות אנשי מקצוע, עמותות חברתיות ונציגי משרדי הממשלה.

בפתיחת דבריה אמרה ינקלביץ': "אומנם אנחנו בתקופת קמפיין בחירות, אך הנושא הזה חשוב, ואנחנו רוצים להיות פרקטיים ולעבוד".

לדבריה, "אני מגיעה מחברה פריפריאלית וטיפה מודעת למצוקות ולאתגרים שיש לחברות האלו: דרוזים, עולים, אתיופים, חרדים. הרבה פעמים מישהו שנמצא ליד, ולא בפנים. קשה לו להבין".

חברת הכנסת החרדית הוסיפה, "אני מרגישה שצריך לחיות את זה מבפנים ולהבין את המורכבות. המקום שלי בא ואומר: אין צורך לשנות חברות פריפריאליות. צריכים לקבל אותן ולאפשר להן בתעסוקה ובאקדמיה ונושא אחד הוא הנושא לשמו התכנסנו היום".

"ביקשנו לקיים את האירוע עוד לפני שהתפוצץ הסיפור של הילדה בת השבע, ואני אומרת, אם נצליח למצוא דבר אחד או שניים שניתן לקדם ונחליט שמתאבדים עליו, זה יעבוד".

"יש פה תהליכים כל כך מורכבים, ואנחנו חייבים לנסות להביא משהו פרקטי. נדבר, נקשיב ונשמע - ותשלחו אותי אל המשימה בסוף היום הזה", ביקשה ינקלביץ מהנוכחים.

"חשוב לי לומר, צריכים להבין פה גם את הצד הנפגע וגם את הצד הפוגע. צריכים לראות איך מתמודדים עם הדילמות של כל צד. הרבה פעמים מגיעים למציאות פוגענית כי לא הייתה הדרכה והכוונה וטיפול מתאימים".

עומר ינקלביץ' תקיפה מודיעין עילית תקיפת ילדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד