ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ליברמן משקר?

שוב מתנגח: מנציחים רבנים ומקצצים לשוטרים

ליברמן ממשיך להסית: לפני שעה קלה אמר ליברמן כי ממשלת נתניהו מעניקה "בונוס" לטובת החינוך החרדי • ליברמן טען כי בעוד שנתניהו משקיע בהנצחת רבנים הוא מקצץ בשכר השוטרים • אלא שיש מי שטוען אחרת • כל הפרטים

שוב מתנגח: מנציחים רבנים ומקצצים לשוטרים
אביגדור ליברמן צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ששם לו למטרה להשמיץ את המגזר החרדי ולדהור על גלי ההסתה לכנסת הבאה - בהתבטאות נוספת כנגד מוסדות החינוך החרדי.

לפני שעה קלה אמר ליברמן: "שלא יספרו לכם סיפורים. פחות משבוע לאחר שאושר קיצוץ רוחבי בסכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח, בין השאר, במשרדי הבריאות, הרווחה וביטחון הפנים, נתניהו מוצא לנכון להעניק 2 מיליון שקלים בונוס לטובת החינוך החרדי, כשהסכום הכולל שיועבר לחרדים ע"י ממשלת ההלכה בראשותו עומד על יותר מ-450 מיליון שקל".

לדבריו, "בזמן שכ-120 מיליון שקלים מועברים למשרד לשירותי דת, בין היתר, לטובת הנצחת רבנים,
מקצצים כ-100 מיליוני שקלים בשכרם של שוטרים, סוהרים ולוחמי האש - לראות ולא להאמין".

ליברמן סיים: "רק ממשלת חירום לאומית, שתורכב מ"ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן" תוכל לשנות את סדרי העדיפויות ולהציל את מדינת ישראל מממשלת הלכה וכניעה תקציבית לחרדים".

העיתונאי יקי אדמקר כתב בתגובה לדבריו: "ליברמן פרסם כעת פוסט זועם על כך שהוסיפו "2 מיליון שקל לחינוך החרדי בזמן שמקצצים בבריאות, ברווחה ובביטחון", ‏רק ששכחו לעדכן אותו שזו הצעה שקשורה בעיקר לחינוך הדתי. ‏אבל יתרה מכך, היא ירדה מסדר היום. לא נדונה, לא אושרה. ‏נ-ג-נ-ז-ה לבינתיים".

אביגדור ליברמן רבנים הנצחה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד