י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ראש בראש

‏ליברמן VS נתניהו: "האחרון שיטיף לי; קצת צניעות״

ליברמן משיב אש לנתניהו שתקף אותו על ההסתה כלפי המגזר הדתי לאומי | יו"ר 'ישראל ביתנו' טוען: "ראש הממשלה הוא האחרון שיכול ללמד אותי ולהטיף לי מוסר"

‏ליברמן VS נתניהו: "האחרון שיטיף לי; קצת צניעות״
ליברמן צילום: נועם ריבקין פנטון / פלאש 90

המהומה הפוליטית סביב המתקפה של יו״ר ישראל ביתנו אביגור ליברמן מסרבת לרדת מהכותרות. השיח בנושא הפך לקרב אישי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו״ר ישראל ביתנו אביגדור לבירמן.

לאחר שנתניהו יצא במתקפה על ליברמן וטען בין היתר כי ליברמן ״משתלח כדי לקושש קולות״ - ליברמן השיב לו בסרטון בו אמר, ״אדוני ראש הממשלה הוא האחרון שיכול ללמד אותי ולהטיף לי מוסר על הציונות הדתית״.

"זה ‏אתה, אדוני ראש הממשלה, שקיבל החלטה להעביר את חברון לפלסטינים, זה ‏אתה, אדוני ראש הממשלה, שניהלת מו״מ עם ערפאת בוואי פלנטיישן, זה ‏אתה, אדוני ראש הממשלה, שהצבעת בעד ההתנתקות בכנסת. זה אתה שמשלם דמי פרוטקשן לארגון טרור חמאס״, אמר ליברמן שהוסיף, ״קצת צניעות לא תזיק לך״.

מוקדם יותר ניסה לי מאן להנציח את הלהבות בהתקפה נגדו כששיגר הודעה בו כתב כי ״המכינות הקדם צבאיות הדתיות, שהייתי שותף להקמת כמה מהן ולהסדרת כולן בשנת 1997, יחד עם זבולון המר ז״ל, הן מפעל אדיר וחשוב. אני פוגש את תלמידי ובוגרי המכינות בשטח כל הזמן: מדובר במלח הארץ״.

"אבל", ציין שר הביטחון לשעבר, ״כדי לשמור על המפעל האדיר הזה חייבים לנתק אותם מהסמוטריצ׳ים למיניהם. חייבים להרחיק מהם את הרבנים שמטיפים לערכים הנוגדים את מורשת צה״ל״.

ליברמן הוסיף והבהיר את דבריו כשאמר כי "אני בטוח שגם רועי קליין הי״ד היה מתקומם נגד דבריהם של הרב לוינשטיין והרב רדלר״, כשהוא מסכם את דברים באומרו: ״כן למדינה יהודית, לא למדינת הלכה. כן לציונית הדתית, לא לחרד"לים".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד