ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
התיעוד המסעיר

החתן והכלה בבני ברק בעיצומן של המחאות

מה עומד מאחורי התיעוד של החתן והכלה ברחובות בני ברק בעיצומן של מחאת יוצאי אתיופיה?

החתן והכלה בבני ברק בעיצומן של המחאות
החתן והכלה בבני ברק צילום: הודיה כדורי ושטרנא ענבר

בעיצומן של ההפגנות ביום שלישי, כשכל הארץ בעוצר וכאוס עקב מחאת יוצאי אתיופיה, בין הסרטונים והעדכונים מזירות ההפגנות השונות ברחבי הארץ הופצו גם תמונות של חתן וכלה צועדים בבגדי הכלולות על ציר ז'בוטינסקי בבני ברק, עם זר פרחים בידה של הכלה.

התיעוד הגיע מהר מאוד לרשתות החברתיות, והסעיר את רוחות הגולשים שזעמו על חוסר ההתחשבות בזוג שחוגג את יומו המאושר והשתתפו בצערם של החתן והכלה שצועדים בגפם עד לאולם החתונה.

כשניסינו למצוא את הזוג המאושר כדי לשמוע על החוויה הייחודית, הסתבר שהיו אלה בני זוג שעומדים להינשא בשבועות הקרובים והתנדבו להצטלם כזוג אמיתי לעבודת גמר בקורס צילום של צלמות חרדיות הלומדות ב'פרוג – הבית של היוצרים החרדים'.

"בעבודת הגמר של הקורס, אנחנו נדרשות לארגן הפקה אמיתית. עם חתן וכלה, שמלה ואיפור, ממש כמו בחיים האמיתיים. כדי לתרגל צילום אירועים, הזמנו זוג לצילומי זוגיות טרום חתונה, בהשגחה פרטית, נפלנו בדיוק על היום עם ההפגנה הגדולה כשכל הכבישים היו סגורים. בהתחלה היינו מאוד לחוצות, אחר כך החלטנו לזרום ועם קצת אומץ ורצון לתמונה זה יצא מושלם", מספרת אחת הצלמות.

גם הכלה הטרי לקחה את האירועים באווירה טובה: "חשבתי שיהיה לי בוק חתונה רגיל, אבל המחאה ששטפה את הארץ נתנה לי לוקיישן נדיר במיוחד לצילומים" אמרה.

"לצאת מאזור הנוחות זה לא תמיד קל, אבל בדרך כלל מאוד משתלם" סיכמה שמרית בנימין מרצה של יחידת צילומי ארועים ב'בית פרוג'.

חתן וכלה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד