י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסעיפים יישארו

בעקבות הפטירה: כתב האישום החמור יתוקן

לאחר פטירתו הטראגית של הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל שנפגע בתאונת ה'פגע וברח', צפויים בפרקליטות לתקן את כתב האישום החמור שהוגש. עם זאת, ככל הנראה, סעיפי האישום יוותרו כשהיו

בעקבות הפטירה: כתב האישום החמור יתוקן
נתנאל סנדרוסי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות פטירת הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל בן ה-11 הבוקר, פרקליטות מחוז ירושלים צפוייה לתקן את כתב האישום שהוגש, אך ככל הנראה סעיפי האישום יוותרו כשהיו.

הבוקר (ראשון) כחודשיים וחצי לאחר תאונת הדרכים בה נפצע הילד בנימין ביגלאייזן ז"ל, הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה, בבית החולים שערי צדק בירושלים, שם היה מאושפז במצב של מוות מוחי. 

ארבעים ושלושה ימים לאחר התאונה, הוגש כתב אישום נגד מאיר גמליאל ונתנאל סנדרוסי על ידי פרקליטות מחוז ירושלים. סנדרוסי הואשם בהפקרה אחרי פגיעה בלבד ולא בפגיעה, מאחר והילד חצה את הכביש באור אדום. חברו גמליאל הואשם בחובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה במהירות מעל המותר.

בעקבות פטירת הילד הבוקר, כך דיווחה ורד פלמן ב'כאן 11', הפרקליטות צפוייה לתקן את עובדות כתב האישום נגד נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל, אולם סעיפי האישום יוותרו כשהיו. 

מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שאירעה ביום הראשון של חול המועד פסח. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מאחר והשניים מילאו את פיהם מים, למעט גרסה ראשונית שמסרו בחקירה, התקדמות החקירה התנהלה בעצלתיים ומעצרם הוארך שוב ושוב. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', מאחר ולא ניתן להאריך מעצר מעבר ל-30 יום בהליך מעצר ימים, נדרש אישור מיוחד שאכן התקבל מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וכן התייעצויות עם פרקליט המדינה שי ניצן

עם הגשת כתב האישום נגד השניים, הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים, בין היתר מאחר ולסנדרוסי עבר פלילי בעבירות איומים ופריצה לבניין, וכן 5 הרשעות בעבירות תעבורה. לגמליאל עבר פלילי בעבירות סמים, וכן 3 הרשעות בעבירות תעבורה לרבות נהיגה בשכרות.

בשבוע שעבר דווח באתר 'לדעת', כי במסגרת ההליכים המשפטיים המתנהלים נגד נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל, נשקלה האפשרות לשחרר את השניים למעצר בית, אולם נכון לשעה זו השניים עדין נמצאים במעצר מלא.

תאונת פגע וברח כתב אישום פרקליטות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד