י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תיעוד דרמטי

נורה באמצע הרחוב בזמן שהשוטר רוכן עליו

מאבק של תושב ניו-יורק עם שוטרים, תוך שהוא שרוע על רצפת הרחוב, הסתיים רק לאחר שנורה בכתף | "חשבתי שהוא עומד לירות בי", נשמע השוטר מעיד

נורה באמצע הרחוב בזמן שהשוטר רוכן עליו
שוטרים יורים בחמוש באמצע הרחוב מטווח אפס צילום: מתוך הוידאו

אדם בשנות ה - 50 לחייו, נורה בכתף לאחר שנאבק עם שני שוטרים מהתחנה ה-44 ברובע ברונקס בברוקלין, אמש בסביבות השעה 19:00 בערב.

עדי ראיה סיפרו לאתר PIX11 כי האזרח שנורה ליד מכונית מסוג BMW אמר לשוטרים שזה הרכב שלו. עם זאת, מפקד המשטרה, טרנס מונהאן, אמר שהמפתחות שהחזיק האיש לא היו מתאימות לרכב ה ב.מ.וו, ושהחלון האחורי של המכונית היה שבור.

החשוד ניסה להתנגד לשוטרים, ונאבק איתם כאשר השוטרים ניסו לעצור אותו. "יש לי אקדח", כך ניתן לשמוע את האיש אומר במצלמת גוף של השוטר. "תמות", הוסיף החשוד.

אחד השוטרים אמר שהוא חש אקדח צמוד לחזהו. השוטר ירה פעמיים, בחזה ובירך. "חשבתי שהוא עומד לירות בי", נשמע השוטר אומר לשוטרים אחרים במצלמת הגוף.

מיד לאחר הירי, אותר על גוף החשוד אקדח חצי אוטומט תשעה מילימטרים, הוא הובהל לבת חולים לינקולן במצב קשה, וכמה שעות אחרי הירי הוא היה עדיין בחדר הניתוח. גם שני השוטרים המעורבים טופלו באוזניים. "האירוע הזה שוב, הוכיח את הסכנות של עבודת המשטרה וכמה מהר האירועים יכולים להסלים", אמר מפקד המשטרה.

ירי ברונקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד