ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הסודות להדפסת פלייר מוצלח

הגדלת מכירות נראה חסר סיכוי? הפלייר העסקי שלך לא מייצר מספיק לקוחות? קבל כמה עצות לעיצוב, שליחה והדפסת הפלייר העסקי המוצלח ביותר

הסודות להדפסת פלייר מוצלח
עמוד נחיתה צילום: pixsabay

הדפסת פליירים המראה חשוב!

טעות נפוצה בעת הדפסת פלייר עסקי היא שהתוכן חשוב יותר מהעיצוב. לא כך הדבר- שניהם חשובים מאוד! פלייר מושך ומובן בקלות ימשכו את תשומת לב הלקוח בצורה יעילה יותר מפלייר מלא רק בכיתוב.

  • שלב תמונות ואיורים- תמונה גדולה או אוסף של תמונות יעשו עבודה טובה יותר מאשר תמונת קטנה בשולי הפלייר או ברקע.
  • השתמש בצבע- צבע מושך את העין ונראה מקצועי יותר. הדגש מידע חשוב באמצעות טקסט צבעוני.
  • השתמש בנייר איכותי- נייר עבה ודיו באיכות גבוהה מחזיקים מעמד טוב יותר בדואר ועושה רושם של עסק עמיד ומצליח.
  • שמור על פשטות- עומס רב של מידע ושימוש בגופנים מבלבלים עלולים לגרום סלידה של הלקוח. הקפד להשאיר "מרחב לבן", אזור בו הטקסט הראשי יוכל לבלוט.
  • השתמש בדוגמאות מקצועיות הניתנות לעיצוב לפי דרישות העסק שלך.

ללא השקעה ומאמץ, אין הצלחה

אם הפלייר שלך היה יכול להגיע ללקוח הנכון, בזמן המושלם ולא הייתה לך תחרות, היית נהנה מהצלחה מסחררת. אך המציאות היא שאנו נאבקים להגיע ללקוח עם הפלייר שלנו, להציע את השירות שהוא צריך או פשוט לגרום לו להעדיף את השרות שלך על פני המתחרים. אז איך תגביר את היענות הלקוחות לפלייר שלך ללא קשר לתזמון חשיפתם לעסק וללא גימיקים מיוחדים?

  • פנה ללב שלהם. הסבר להם כיצד השירות שלך יכול להועיל להם ללא חששות. מה הבעיות אותן השירות שלך יכול לפתור עבורם? מה עלול לקרות במידה ולא ירכשו את שירותיך? אולי אני חושב שאני לא זקוק למשחה להלבנת שיניים עכשיו, תודה. אבל יותר כסף או עזרה במערכת יחסים? בהחלט, עכשיו אני מקשיב.
  • תציע משהו בחינם או מידע כלשהו לגבי העסק שיגרום ללקוח לבקר בחנות שלך או באתר האינטרנט. אני לא מתכנן למכור את הבית שלי עכשיו, אבל אשמח לדעת מה אני כן יכול לעשות כרגע בשביל להגדיל את הערך שלו למקרה שאצטרך למכור במקרה חירום.
  • דרוש מהלקוח לפעול. תן לו את התחושה שהוא חייב לפעול ברגע זה. נסח פעולות כגון – "התקשר עוד היום" – במקום רק לרשום את מספר הטלפון. " פעל עכשיו.." לעומת "הצעה טובה.." רק שים לב שאינך מגזים באמירות דחופות. אתה עלול לגרום להברחת הלקוח שיחשוב – אני לא מתכוון להפוך עולמות ולהיות המכירה היומית שלך כאשר אני עובד רחוק מבית העסק שלך.
  • תגיע ללקוחות יותר מפעם אחת. פרסום הוא כמו חיזור - ככל שאתה שואל, כך אני צפוי להיכנע לסקרנות שלי ולומר כן בפעם הבאה. בעת שליחת הפלייר שלך בדואר, הפעל הודעות דואר רצופות לאותה רשימה במרווחי זמן קבועים.
  • תחלק כמות גדולה של פליירים. ככל שתחלק כמות גדולה יותר של פליירים לקהל היעד שלך, כך מספר התגובות יהיה גבוהה יותר. בנוסף, עלות ההדפסה בכמויות גדולות יורדת בעלות הדפסת פליירים לכל פריט, דבר אשר יכול להשפיע על עלות המוצר עצמו.

משוך אותם אליך

אמנם חשוב להתרכז בצרכי הלקוח, אתה צריך בפלייר לגרום להם להבין שאתה הכתובת שלהם.

  • הצעד הראשון ברכישת לקוח טוב הוא בניית הקשר. התחל את הפלייר שלך על ידי הצגה עצמית, הראה שאתה אמין. האם אתה מנוסה? מורשה מוסמך? משווק מוכר? כלול המלצות קצרים על הפליירים העסקיים שלך מלקוחות אמיתיים ועצות מועילות או עובדות על הערך שלך.
  • פרסם הטבות. התחרות העסקית אינה רק בפן הכלכלי. פרט בפלייר למה אתה שונה וייחודי יותר מהמתחרים.

תהיה ביקורתי

אל תשכח לעקוב אחר התוצאות של הפלייר ולעשות רישומים. נסה כמה דרכים שיווקיות כולל פליירים, דואר אלקטרוני או דואר ישיר. ביקורת על אמצעי השיווק אמנם כרוך במאמץ רב יותר, אך מאוד משתלם לאורך זמן. הורד את עלויות השיווק על ידי למידת השוק ומה עובד נכון יותר לסוג העסק שלך.

עיצוב גרפי פרסום שיווק ותוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד