י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמחה כפולה

התינוקת ה- 400,000 נולדה לזוג עובדי בית החולים

שמחה כפולה במרכז הרפואי שערי צדק בסוף השבוע: תינוקת שנולדה לזוג עובדי שערי צדק- היא התינוקת ה- 400,000 ב-37 שנים

התינוקת ה- 400,000 נולדה לזוג עובדי בית החולים
תינוק אחרי לידה צילום: pixsabay

במרכז הרפואי שערי צדק ציינו בסוף השבוע ציון דרך שמח במיוחד. ביום חמישי, בשעה 7:15 נולדה תינוקת לאלה ואיציק צמח שניהם עובדי המרכז הרפואי שערי צדק. מבדיקת רישומי בית החולים התברר כי התינוקת שנולדה היא התינוקת ה- 400,000 שנולדת בשערי צדק מאז שנת 1982 בה החל הרישום הדיגיטלי של היילודים.
 
התינוקת נולדה במשקל 2.240 והיא הבת השנייה למשפחת צמח, אחות לבנם הבכור בן השנתיים.

במעמד מרגש בנוכחות מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין, והרופאים המטפלים הוענק לבני הזוג שי צנוע מתנת חברת Mommy Care וחולצה למזכרת.
 
שערי צדק הוא בית החולים הוותיק בירושלים שנוסד בשנת 1902, ולאורך 117 שנות פעילותו נולדו בשעריו מאות אלפי תינוקות. אולם הרישום הממוחשב בו נכנס רק בשנת 1982.
 
400,000 התינוקות נולדו ב- 392,783 לידות – כלומר בלמעלה מ- 7000 לידות נולד יותר מתינוק אחד.
 
מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין בירך את היולדת ואת משפחתה "אנו גאים במערך הלידה הגדול והמקצועי שלנו בשערי צדק ושמחים בכל לידה כאילו היא הלידה הראשונה בבית החולים. בשם כל צוות שערי צדק אנו מאחלים למשפחת צמח אושר רב ובריאות".
 
מנהלת אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי, פרופ' סורינה גריסרו-גרנובסקי: "שערי צדק, על שני הקמפוסים שבו, מהווה מקום הולדתם של מעל שליש מילדי ירושלים וכ10% מילדי ישראל. דורות שלמים של משפחות נולדו בשערי צדק. סבתות ואימהות מלוות נכדות ובנות לקראת הלידה במוסדנו. חווית הלידה, הביטחון שהיולדות והמשפחות מרגישים בהגעתם לשערי צדק מעל 100 שנה הם הבסיס למוניטין שלנו ולתקווה להמשיך ולספק שרות זה ע"פ הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתוך המאה ה-21".
 
 ד"ר חן סלע, הרופא המיילד שליווה את משפחת צמח לאורך כל ההיריון, מספר כי הלידה הנוכחית מאפיינת את הגישה הרפואית של שערי צדק. "בשערי צדק אנו שמים את היולדת במרכז ועושים ככל הניתן לאפשר לה לידה בטוחה לפי בחירתה. ברכות למשפחה המאושרת". 

שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד