י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יש לה מסר לציבור

מורת הסמינר נדרסה ותפוצה ב-400,000 ש"ח

חרדית בת 35, המשמשת כמורה בסמינר, זכתה לפיצוי נאה בסך מאות אלפי שקלים, בעקבות תאונה שעברה לפני שנתיים - ממנה נשארה עם אחוזי נכות לצמיתות | בשיחה עם 'בחדרי' היא אומרת: "אני ממליצה לכל מי שנפגע חלילה, למצות את זכויותיו על ידי פניה למוסד לביטוח לאומי או לחברות הביטוח"

מורת הסמינר נדרסה ותפוצה ב-400,000 ש"ח
נהג מסמס בנהיגה. אילוסטרציה צילום: pixabay

מורה חרדית זכתה לפיצוי כספי נאה בעקבות תאונה שעברה לפני שנתיים: איילה, מורה חרדית מקצועית בסמינר בת 35, נדרסה בשנת 2017 על ידי רכב חולף בעת שהייתה בדרכה לעבודתה בסמינר יוקרתי לבנות.

המקרה אירע בעיר אשדוד, בסמוך למקום מגוריה, כאשר חצתה במעבר החצייה היא נדרסה על ידי רכב שנהגו אחז במכשיר הטלפון הנייד ולא שם ליבו לדרך. כתוצאה מכך נדרסה איילה והובהלה לבית החולים קפלן בעיר רחובות.

המורה אובחנה כסובלת מפגיעה באגן ובגב והיא אושפזה למשך כשלושה ימים מלאים במחלקה האורתופדית של בית החולים. לאחר תקופת ההחלמה, החלה איילה בהליך שיקום באמצעות הידרותרפיה, פיזיותרפיה ורפואה אלטרנטיבית וזאת במקביל לטיפול אורתופדי במסגרת קופת החולים.

במהלך ההליך השיקומי, פנתה איילה פנתה למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בדיני נזיקין ותאונות. לאחר הליך משפטי שנמשך כשנתיים וחצי, פוצתה איילה בסך של 400,000 ש"ח.

לאור העובדה שמדובר בתאונה בדרך לעבודה, קיבלה איילה פיצוי גם מהמוסד לביטוח לאומי ואף עמדה מול ועדות המוסד לביטוח לאומי אשר קבעו כי נותרה לה נכות צמיתה בשיעור 15%.

"עברתי תאונה יחסית קשה, אך בחסדי השם החלמתי באופן נס" סיפרה איילה ל'בחדרי חרדים' באמצעות פרקליטה עו"ד שריד. "חזרתי לחיי שגרה באופן יחסית מהיר אך נותרה לי הגבלה בגב. מצבי היום טוב יותר והתאונה מאחוריי". למורה גם מסר: "אני ממליצה לכל מי שנפגע חלילה, למצות את זכויותיו על ידי פניה למוסד לביטוח לאומי או לחברות הביטוח".

"מרשתי קיבלה פיצוי אשר הולם את מצבה" הוסיף עו"ד דניאל שריד. "לאחר שנפגעה בתאונת הדרכים דאגתי כי תקבל את מלוא זכויותיה מהמוסד לביטוח לאומי וכמובן מחברת הביטוח של הרכב הדורס. בהליך הפשרה סוכם כי מרשתי תפוצה בסך של 400,000 ש"ח מעבר לסך הפיצויים אשר היא קיבלה מהמוסד לביטוח הלאומי".

עו"ד דניאל שריד

עו"ד שריד ביקש לציין כי הציבור החרדי ברובו אינו מכיר את זכויותיו באופן מלא, "על כן אני ממליץ שאם חלילה אדם כלשהו נפגע בתאונה כזו או אחרת, שיתייעץ עם עו"ד הבקיא בתחום הנזיקין וזאת בכדי לממש את כל הזכויות להם הוא זכאי".

תביעת פיצויים תאונה קשה דניאל שריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד