י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במרחק של 50 קילומטר

נמצאה גופת הרב שטבע בעת שהציל תלמידו

טרגדיה: לאחר ימים של חיפושים ומאמץ רב של ארגוני חסד, אנשים פרטיים ומשמר החופים של ארה"ב, אותרה גופתו של הרב ראובן באומן שטבע בעת שהציל את תלמידו בסביבות שעה 13:00 שעון מקומי - ארה"ב 

נמצאה גופת הרב שטבע בעת שהציל תלמידו
הרב באומן ז"ל צילום: yeshiva world news

התקשורת המקומית בווירג'יניה דווחה היום (ראשון), כי משמר החופים של ארה"ב - יחד עם מתנדבים חרדים, מצאו את גופת הרב שנעלם בחוף הים.

הגופה נמצאה בסביבות השעה 13:00 בצהרים שעון מקומי - על ידי סירה של מתנדבים מארגון 'מתעסקים' של מרילנד. המשפחה קיבלה את הבשורה המרה לפני זמן קצר.

גופת הרב נמצאה במרחק רב מאד ממקום הטביעה, הרב טבע בחוף ווירג'יניה, וגופתו נמצאה בסמוך לצפון קרוליינה, כ-50 קילומטרים ממקום הטביעה.

במהלך הימים האחרונים ארגוני חסד רבים שלחו מתנדבים לחפש את הרב שנעלם יחד עם משמר החופים של ווירג'יניה, החיפוש כאמור, היה אחר הרב באומן, רב בישיבת "תורת חיים" בוורג'יניה.

ארגון הצלה של ניו יורק הוציא מטוס ששייך לארגון, כשעליו טייס חרדי בשם אלי רואו - שעמד מאחורי הצטיידות המטוס, הטייס טס במעגלים מעל המים שעות ארוכות בחיפושים אחר הרב כל יום.

כזכור כפי שדווח לראשונה באתר 'בחדרי חרדים', רשויות ההצלה והחירום קיבלו ב- 9 ליוני האחרון קריאה על טביעה בפארק המים בחוף ווירג'יניה. מי שצלצל אמר שישנם שני אנשים במים: אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 13.

הרב היה עם קבוצה של כ-20 תלמידים והוא ראה לפתע את אחד מהם נאבק במים; אז הוא נכנס לעזור לילד. הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה.

עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם התפללו למציאת הרב באומן; קבוצות גדולות חילקו ביניהם את ספר התהילים, כדי שהתפילות ימשיכו ברציפות.

אתר Yeshiva world news דיווח, כי צוותי חילוץ גדולים מאד, ביניהם ארגונים שונים: 'ארגון חברים של רוקלנד', יחידת ההטסה של ארגון הצלה מניו יורק, 'חי לייף ליין', 'אחיעזר' וארגון חברים מבולטימור, ניסו למצוא בחיים את הרב ראובן באומן, אך לדאבון כולם גופתו נמצאה ללא רוח חיים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד