י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
איחוד מפלגות אלטרנטיבי?

דיווח: שקד נפגשה כמה פעמים עם בן גביר

מי היה מאמין? איילת שקד החילונית הליברית נפגשה כמה פעמים עם איש הימין הקיצוני איתמר בן גביר, כך על פי דיווח ב'ערוץ 12' | מדובר בקשר הדוק מאוד שמתחזקים השניים, כשטרם ברור מה עלו בשיחות ביניהם

דיווח: שקד נפגשה כמה פעמים עם בן גביר
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימין מתחילים להתפכח ולעבוד על החיבורים בזמן הקצר שנותר עד לסגירת הרשימות בא' אב הבעל"ט. על פי דיווח אמש (ראשון) ב'ערוץ 12', השרה לשעבר איילת שקד נפגשה כמה פעמים לאחרונה עם איש הימין הקיצוני, חבר 'עוצמה יהודית' עורך הדין איתמר בן גביר.

לדברי הכתבת דפנה ליאל שהביאה את הדיווח במהדורה המרכזית, הקשר בין השניים מתהדק וכי הפגישה האחרונה בין השניים, התרחשה לפני כשבוע בביתה של שקד בתל אביב. מאז הם שומרים על קשר הדוק מאוד. 

למרות שתוכן השיחות בין השניים לא נודע, במידה והשניים חוברים זה לזו, הם מגיעים לעמדת מיקוח מצוינת ואיתנה, מול יו"ר איחוד מפלגות הימין שר החינוך הרב רפי פרץ, שבינתיים מבהיר נחרצות כי לא יוותר על המקום הראשון וכי בראש רשימה דתית צריך לעמוד אדם דתי ושקד הינה חילונית כידוע.

איתמר בן גביר צייץ בתגובה לדיווח, בחשבון הטוויטר שלו והבהיר, "יש לי קשר מצוין עם איילת שקד, היו לי מפגשים טובים, אך אין בכוונתי לפרסם את תוכנן. עוצמה יהודית עסוקה בימים אלה בחיבורים כדי להציל את מדינת ישראל".

הדיווח הזה מגיע ברקע הדיווח ביום שישי האחרון ב'ישראל היום', לפיו איילת שקד הציבה אולטימטום בפני רפי פרץ, באם לא יענה לדרישתה לקבל את המקום הראשון ברשימת איחוד מפלגות הימין, הרי שהיא תקיים מסיבת עיתונאים בה תכריז על ריצה משותפת עם איתמר בן גביר ויתכן גם נפתלי בנט והאיחוד הלאומי בראשות בצלאל סמוטריץ'.

מאז דווח אתמול (ראשון) ב'ישראל היום' כי יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ העביר מסר לשקד, "בואי לפגישה בכבוד הדדי ובנפש חפצה".

איילת שקד איתמר בן גביר רפי פרץ איחוד מפלגות הימין בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד