ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
מחיר הפגיעה

מו"ל האתר הטריד סוכנת וישלם מיליונים

שופט פדרלי בארצות הברית גזר על מו"ל של אתר ניאו-נאצי לשלם 14 מיליון דולרים לסוכנת נדל"ן יהודיה שנפלה קרבן להתעללות ממושכת מצידו 

מו"ל האתר הטריד סוכנת וישלם מיליונים
עבודה על מחשב. אילוסטרציה צילום: unsplash

המו"ל של אתר ניאו-נאצי שביקש מהגולשים להטריד סוכנת נדל"ן יהודיה, ישלם לנפגעת 14 מיליון דולר, כך פסק שופט פדרלי.

פסק דינו של השופט ג'רמייה לינץ פורסם אתמול (שני). השופט הורה למו"ל של האתר האנטישמי "דיילי סטורמר", להסיר את כל התמונות שהאתר השתמש בהם כדי לפגוע בטאניה גרש, בעלה ובנה בן ה -12 ב -2016. בסמגרת הפרסומים באתר, הגולשים התבקשו להטריד ולהפחיד את האשה היהודיה, כך דיווח האתר "ניו יורק פוסט".

סוכנת הנדל"ן טאניה גרש אמרה בהצהרה לאחר פסק הדין, "תביעה זו היתה בשביל לעצור אחרים מפני התנהגות כזו, אני ממשיכה לחיות עם הטרדות של ניאו נאצים, רציתי לוודא שזה לא יקרה לאף אחד אחר".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אנדרו אנגלין עורך האתר האנטישמי 'דיילי סטורמר' (מזכיר את העיתון הנאצי דר שטירמר), פרסם את שמה ואת פרטיה האישיים באתר הניאו-נאצי "דיילי סטורמר". פרטיה הופצו לאחר שהיא היתה מעורבת בסכסוך עם אמא של לאומן לבן וגזען, שגילה שהיא יהודיה.

טאניה גרש, בת 46, מתווכת דירות ואם לשניים, קיבלה מסרים לפיהם: "אני מקווה שתמותי", "תהרגי את עצמך" ו"מנצלים את הכאב שלך".

טאניה גרש סיפרה בדיון בבית המשפט, כי גולשים כתבו לה ביטויים קשים, "אמרו לי שאני עומדת למות, אמרו לי שהם באים לקחת אותי, נאמר לי שהייתי צריכה להישרף בתנור עם שאר בני עמי בתקופת השואה" סיפרה גרש. "אני מצטערת, אבל שום דבר מזה לא חופש הביטוי".

ניאו נאצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד