ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הסקר המפתיע של פולקמן

האם על הח"כ להגן על הציבור מפני החרדים?

בסקר שעורך ח"כ רועי פולקמן, הוא שואל בין היתר, "האם על חבר כנסת להגן על הציבור מהשמאלנים, מהימנים, מהערבים, מהחרדים" | פולקמן ל'בחדרי': "יש מפלגה שזו האג'נדה שלה"

האם על הח"כ להגן על הציבור מפני החרדים?
חרדים ברחובות צילום: קובי גדעון, פלאש 90

סקר מפתיע: חבר הכנסת רועי פולקמן נציג מפלגת ׳כולנו׳ בכנסת, שיגר בימים האחרונים סקר למאות עוזרים פרלמנטרים בהווה ובעבר וכן לחברי כנסת בהווה ובעבר למטרת כתיבת מאמר על תפקידו של חבר כנסת במדינת ישראל.

בשאלון קצר המכיל 13 שאלות, נשאלים העונים שאלות שונות על תפקידו של חבר הכנסת, כמו אילו תוכניות חשובות אצל חברי כנסת כדי להצליח בתפקידם, בשביל מה חבר כנסת עובד, ומה עליו לעשות כדי להיבחר מחדש.

בין השאלות, שואל חברי הכנסת את המשיבים: ״מה מצפה הציבור מחברי הכנסת״. בין התשובות האפשריות, מציע פולקמן תשובה כי תפקידו של חבר כנסת הוא ״להגן עליו מהשמאלנים, מהימנים, מהערבים, מהחרדים״.

ח"כ פולקמן הגיב ל'בחדרי חרדים', "השאלה הייתה הדגמה של סגנון בפוליטיקה של פחד ואיום מפני האחר. היום בבחירות 2019 יש מפלגה שזו האג'נדה שלה שהיא להגן מפני החרדים ומדינת הלכה".

"אין כאן שום הבעת עמדה אישית לגבי מה שאני חושב שצריך לעשות, אלא שאלה על מה לדעת המשיב צריך חבר הכנסת לעשות. ההפך, כפוליטיקאי וחבר מפלגת כולנו, עשייתנו הוכיחה שניתן לעשות בעד ולא נגד. שיתפנו פעולה עם כל הזרמים וכל המפלגות".

רועי פולקמן כולנו חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד