ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שעות האחרונות למגבית - דרמה ברשב"ם

הנגיד ראה את כאבו של שר התורה והשיג הכפלה לתרומות

הנגיד ר' משה פירער הגיע לחדר לימודו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ושמע על דאגתו לגורל עתיד הישיבות שבראשותו • בטלפונים שנערכו מחדר הלימוד של מרן הגר"ח הושגו מיליון וחצי דולר שישמשו להכפלת כל סכום שיתרם מעתה ועד לתום הקמפיין • בעקבות ההחלטה הדרמטית, החל מעכשיו, כל שקל שנתרם הופך מיד לשני שקלים • לאורך כל היום מרן שר התורה התעניין בנוגע למצב המגבית ועודד את מנהלי הישיבה לעשות הכל על מנת לעמוד ביעדים  

הנגיד ראה את כאבו של שר התורה והשיג הכפלה לתרומות
הנגיד ר' משה פירער אצל שר התורה צילום: יח"צ

דרמה בחדרו של מרן שר התורה: בשעה האחרונה נכנס לבית מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, הנגיד הרבני מארה"ב ר' משה פירער, ושמע מהגר"ח על דאגתו האישית לעתיד המגבית להצלת ישיבות 'תפארת ציון – קרית מלך'.

ר' משה פירער, ערך כמה טלפונים לידידים מארה"ב מחדר הלימוד של מרן שר התורה, ואחרי דקות ספורות הודיע כי הוא מתחייב להביא סכום של מיליון וחצי דולר מידידיו וחבריו, בתנאי שהציבור יתרום סכום דומה עד לתום הקמפיין. מרגע קבלת ההודעה, כל תרומה של שקל שווה שתיים, והידיעה עוררה התרגשות גדולה בחפ"קים של הישיבה שם ינסו למצות את השעות האחרונות להביא כמה שיותר תרומות בכדי להביא את הכסף של הנדיבים מחו"ל.

לתרומות וליעדים בזמן אמת לקמפיין קריית מלך, הכנסו לכאן>> או חייגו *8727

ר' משה פירער הודיע לאלתר כי יגייס של 1.5 מיליון דולר אל מול 1.5 מיליון דולר שייאספו מהציבור הרחב, שיהוו הכפלה ל-3 מיליון דולר לטובת הצלת הישיבות הקדושות.

הנגיד ר' משה פירער אמר למקורביו כי דאגתו של מרן שר התורה לעתיד המוסדות בהם למד ועומדים בנשיאותו, נוגעים לליבו וזה מה שגרם לו לנקוט בצעד החריג. יש לציין כי הנגיד ר' משה פירער נחשב מידידיי הישיבה הוותיקים בארה"ב, ובשנים האחרונות הוא פעל למענה לא מעט, והמהלך שנקט בו כעת, ממחיש את דאגתו ואהבתו לישיבה של מרן שר התורה, ואת מסירות הנפש שלו, ושל נגידי עם נוספים מהעולם היהודי כולו, למען התורה ולומדיה.

לתרומות וליעדים בזמן אמת לקמפיין קריית מלך, הכנסו לכאן>> או חייגו *8727

מנהלי המגבית אמרו בשעות האחרונות כי מצב התרומות עדיין לא מספק, ונותרו אך שעות בודדות לסיום המגבית, כאשר נכון לעכשיו גויס רק כמחצית מהיעד הכספי אליו שאפו מנהלי הישיבה - מה שמדאיג מאוד את ראשי הישיבה ותלמידיה מפני מצב של כישלון הקמפיין ח"ו.

היום בשעות הבוקר לאחר תפילת שחרית פנה מרן הגר"ח למקורביו וביקש לדעת מה מצב הקמפיין, ולאורך היום עצר מלימודו כמה וכמה פעמים והתעניין במצב המגבית. מנהלי הישיבה מסרו כי מעולם לא ראו את מרן שר התורה מתעניין כך במגבית, ואין זה כי אם הוכחה כי דבריו הנוקבים "הצלתו הצלתי – ישועתו ישועתי" ביטאו יותר מכל את רצונו של מרן שר התורה בהצלת הישיבה שעומדת תחת הנהגתו.

בהנהלת הישיבה סבורים כי ההחלטה להכפיל את הסכום תעודד רבים שיראו בכך זכות כפולה ומכופלת, כאשר החל מעכשיו, כל שקל שנתרם הופך מיד לשני שקלים, מה שמהווה זכות יתרה עבור הציבור שקונה לעצמו עוד ועוד זכויות בהצלת מוסדות תורה מהחשובים שבארץ ישראל.

לתרומות וליעדים בזמן אמת לקמפיין קריית מלך, הכנסו לכאן>> או חייגו *8727

קרית מלך הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד