ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לבקשת בית האדמו"ר

מדוע החופה נערכה בירושלים והחתונה בב"ש

חופה של חתונה שנערכת הערב בבית שמש התקיימה ברגע האחרון  בירושלים; 'בחדרי חרדים' עם הסיבות שגרמו לעיכוב הרבנים והאדמו"רים והביאו לשינוי מקום עריכת של החופה 

מדוע החופה נערכה בירושלים והחתונה בב"ש
הרבי מרחמסטריווקא בסידור קידושין בחתונה הערב צילום: קנייטש

לילה לפני חתונה הנערכת הערב (שלישי) בעיר בית שמש אצל משפחות גוטפרב-וראטה הודיעו לפתע, כי החופה תיערך בירושלים. 

מי שסידר קידושין בחתונה הוא האדמו"ר מרחמסטריווקא ומבית הרבי הודיעו למשפחה, כי באם רצונם שהרבי יסדר קידושין כמתוכנן, הרי שעליהם להעביר את החופה לירושלים ולא לקיימה באולם בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיבה לשינוי הדרמטי הוא בגלל הפקקים שנוצרים הן בגלל המחאות של האתיופים, והן מכך שהכניסה לירושלים פקוקה בעקבות העבודות החדשות בכניסה לעיר ובמצב זה, כל נסיעה של הרבי יכולה לקחת כמה שעות.  

כזכור, במחאת האתיופים הראשונה שבה נחסמה מדינת ישראל היו איחורים רבים של רבנים ואדמו"רים דוגמת הרבי מתולדות אהרן שאיחר בשעתיים לחופה בירושלים בעת שהיה בדרכו ממירון, ובמצב שנוצר היום שכל רגע כביש אחר העלול להיחסם מכל סיבה שהיא הדבר כרוך בעגמת נפש גדולה.

כאמור אתמול בלילה הודיעו למשפחה לקיים את החופה בירושלים ולא כפי שנכתב בהזמנה, והחופה אכן התקיימה באולמי זוועהיל שם הגיע הרבי מרחמסטריווקא וסידור קידושין. 

גורם המעורה בעולם החסידות אומר ל'בחדרי חרדים', שכפי הנראה רבנים ואדמו"רים וכן גם ראשי הישיבות מן הסתם יפסיקו לצאת מהערים בהם הם מתגוררים ולבקש מהחסידים והתלמידים לקיים את השמחות בעירם, מה שיקל עליהם בשטף השמחות בעם ישראל. 

'בחדרי חרדים' עם תמונות מהחופה  

רחמסטריווקא הפגנות חסימות כבישים מחאת האתיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד