כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהסכמת הרבנים

המסמך חושף: 2 רבני בני ברק יחתמו במשותף

האחדות בבני ברק נמשכת: רבני העיר החדשים שמונו רק לפני חצי שנה, חתמו במשותף על מכתב שמגדיר פעילות וחתימה משותפת על תעודות הכשרות בבני ברק וכן על תעודות הנישואין בעיר

המסמך חושף: 2 רבני בני ברק יחתמו במשותף
רבני בני ברק הגרש"צ רוזנבלט והגרחי"א לנדא צילום: שוקי לרר

חשיפת 'בחדרי חרדים': כחצי שנה לאחר שמונו לתפקיד רבני העיר במשותף, בימים האחרונים הגיעו קברניטי העיר הן מ'דגל התורה' והן מ'אגודת ישראל' להסכמות כי רבני בני ברק, הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט והגאון רבי חיים יצחק לנדא, יחתמו במשותף על תעודות הכשרות בעיר וכן על תעודות הנישואין.

במכתב בן שבועיים שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ועליו חתומים רבני העיר, הם אומרים ליועץ המשפטי ברבנות הראשית, הראל גולדברג, כי ככל שישנו צורך פרוצדורלי ברישומים הפנימיים, הרי שלא תהיה מניעה ששמו של הגרחי"א לנדא יופיע, אך על תעודות הכשרות ימשיכו להיות חתומים שני הרבנים יחדיו כפי שסוכם בעבר.

רבני בני ברק הרב לנדא והרב רוזנבלט. צילום: יהודה פרקוביץ 

בהתאם לכך, קיבלה היום (שני) מועצת הרבנות הראשית החלטה, המאשרת את הסכמות רבני העיר בני ברק שהמכתב בחתימת שני רבני העיר מתפרסם כאן לראשונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בקרבת שני רבני העיר בני ברק הובעה מורת רוח רבה מהפרסומים המגמתיים על סיכומים אחרים כביכול שהושגו ואשר כל מטרתם היא חבלה בשלום בין הקהילות בעיר.

כזכור, לאחר פטירתו של רב העיר בני ברק הגאון רבי משה יהודה לייב לנדא זצ"ל הוחלט בהחלטה משותפת כי את מקומו של הרב המיתולוגי ימלא בנו הגרחי"א לנדא במשותף עם הגרש"צ רוזנבלט, כשהכשרות תתאחד תחת כשרות הרב לנדא. 

 

הרב שבח צבי רוזנבלט הרב משה יהודה לייב לנדא כשרות הרבנות הראשית הרב חיים יצחק אייזיק לנדא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד