כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"חייבים לחזור לסיכולים הממוקדים"

אמירת ה-48 שעות: ליברמן מגלגל האחריות

אחרי שנים שהוא סופג ביקורת מלגלגת על הבטחתו לחסל את הנייה תוך 48 שעות מעת שייכנס למשרד הביטחון, אביגדור ליברמן מנסה להיפטר ממנה ומגלגל הערב את האחריות לפתחו של ראש הממשלה שהפך לאויבו המר בבחירות הנוכחיות

אמירת ה-48 שעות: ליברמן מגלגל האחריות
אביגדור ליברמן, יו"ר 'ישראל ביתנו' צילום: באדיבות המצלם

כשמידי כמה ימים נוהגים הפוליטיקאים, עיתונאים וגולשי הרשתות החברתיות ללעוג לאיווט ליברמן על אמירתו כי הוא יחסל את ראש הנחש איסמעיל הניה תוך 48 שעות - ליברמן מגיע הערב (שני) לאשקלון ומגלגל את האחריות לידיו של ראש הממשלה.

בדברים שאמר במהלך הסיור בעיר התייחס להבטחה שמלווה אותו כבר כמה שנים ללעג וקלס ואמר, "אני רוצה להתייחס להנייה פעם אחת ולתמיד. אני הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. עמדתי הייתה ברורה ומי שעצר את כל התוכניות, מי שמנע כל יוזמה התקפית היה נתניהו, בכל ישיבת קבינט. כל מה שאנחנו עושים - במקום ליזום ולהוביל, אנחנו מגיבים ונגררים".

לדברי ליברמן, "אני יותר מפעם אחת הבאתי בקשה ותוכניות והצעת החלטה לפעול כמו שצריך. חייבים לחזור לסיכולים ממוקדים. לצערי, אני חוזר ואומר, מי שעצר את זה, מי שחסם את זה זה היה נתניהו".

הוא ניצל לתקוף את נתניהו גם סביב הכנסת המיליונים מקאטר לעזה באומרו, "בנימין נתניהו משלם כופר, משלם דמי פרוטקשיין לארגון טרור. זה ההבדל בין נתניהו של 2009 לנתניהו של היום".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו איסמעיל הנייה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד