י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרשתות הערביות סוערות

גינויים לתקיפת האורח: "השחירו את האסלאם"

בתקשורת וברשתות החברתיות בעולם ערבי, המשיכו גם אתמול להתעסק בביקורם של בלוגרים ערביים בישראל מטעם משרד החוץ, כשהבולט שבהם מוחמד סעוד - תומך נלהב בנתניהו מסעודיה | חברו התראיין ל'כאן11' וגינה את תקיפתו • צפו בכתבה המלאה

גינויים לתקיפת האורח: "השחירו את האסלאם"
מחמוד סעוד וחברו צילום: מתוך שידורי כאן 11

לאחר הסערה הגדולה בעולם הערבי סביב ביקורו של הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד בישראל ותקיפתו בעת ביקורו במזרח ירושלים, חברו של הבלוגר המותקף מדבר עם כלי תקשורת ישראלי.

רועי קייס, הכתב לענייני ערבים של תאגיד השידור 'כאן 11', שוחח עם אזרח סעודי, שהיה אמור להשתתף במשלחת הבלוגרים הערבים שמבקרת בישראל; וזה תקף בחריפות את הפלסטינים בעקבות הקללות, היריקות והכיסאות שספג חברו הסעודי, מוחמד סעוד, במתחם הר הבית: "הם השחירו את האסלאם ואת המוסלמים".

צפו בדיווח המלא של רועי קייס במהדורה המרכזית:

‏הפובליציסט הסעודי בעיתון "אל-ג'זירה", מוחמד אל א-שייח' תקף אף הוא את הפלסטינים וכתב, "אוי הפלסטינים הטיפשים והכסילים, אם אתם נותנים לעצמכם הזכות לנרמל את היחסים עם האויב הפרסי שלנו, אז למה אתה מסרבים לכך שאנחנו ננרמל את היחסים עם ישראל שלא ירתה לעברנו כדור אחד?".

כזכור, הרשתות החברתיות סערו שלשום (שני) בעקבות תיעוד תקיפתו הברברית של הבלוגר הסעודי אוהב ישראל, שהגיע לביקור בישראל מטעם משרד החוץ. בתיעוד נראו ילדים יורקים בפניו ומקללים אותו, כן נראו כסאות מתעופפים לעברו ופוגעים בו.

בנימין נתניהו מחמוד סעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד