כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נמצא פצוע בתוך תאו

מי ניסה לפגוע בחברו המיליארדר של ברק

גורמים המקורבים לחקירתו של המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין מדווחים כי הוא נמצא פצוע בתוך תאו בכלא בעיר ניו יורק • לפי שעה טרם ברור מה הוביל לפציעתו וכל הכיוונים נבדקים

מי ניסה לפגוע בחברו המיליארדר של ברק
אהוד ברק צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

גורמים המקורבים לחקירה של המיליארדר היהודי ג'פרי אפשטיין, חברו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ושל פוליטיקאים בכירים נוספים, מדווחים כי הוא נמצא הלילה (רביעי) פצוע בתוך תאו בכלא בעיר ניו יורק.

אפשטיין, העצור בחשד לסחר בבני אדם, נמצא עם סימנים על צווארו, כך אמרו שני מקורות לרשת NBC. בשלב זה החוקרים מנסים לחבר את הפרטים יחד כדי לדעת מה קרה, ולדבריהם הרקע לאירוע נות מעורפל.

שני מקורות מספרים לחדשות NBC כי ייתכן שאפשטיין ניסה לפגוע בעצמו, בעוד מקור שלישי סיפר כי הפציעות אינן חמורות. ייתכן שאפשטייןעשה זאת כדי לקבל העברה לכלא טוב יותר.

גורם רביעי אמר כי נבדק האם מישהו ניסה לתקוף את אפשטיין וכי אסיר אחר נחקר. על פי שני מקורות, האסיר שאיתו החוקרים שוחחו במתקן הכליאה במנהטן הוא שוטר לשעבר במחוז ווסטצ'סטר, שנעצר בדצמבר 2016 והואשם בהריגתם של ארבעה אנשים איתם הסתכסך בעסקה אפלה, ואז קבר אותם בחצר ביתו, כך על פי רישומי בית המשפט.

עוד דווח, כי מקורות מתוך הכלא סיפרו, כי השוטר לשעבר טען כי לא ראה דבר והתעקש שהוא לא נגע באפשטיין. עורך הדין של השוטר הכחיש את כל הטענות כי הלקוח שלו תקף את אפשטיין ואמר כי מרשו ואפשטיין מסתדרים היטב. עורך הדין הוסיף כי אפשטיין "נראה בסדר".

יצוין כי השוטר לשעבר ואפשטיין התלוננו על תנאים גרועים בכלא, הצפות, עכברים ואוכל גרוע. אפשטיין נמצא כעת תחת שמירה מיוחדת, כך לפי שני מקורות.

עורכי הדין של אפשטיין, דובר לשכת בתי הסוהר, גורמי אכיפת החוק בארה"ב ומשרדו של התובע המחוזי סירבו להגיב לדיווחים הללו.

אהוד ברק ג'פרי אפשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד