י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נתפס במקלחת

ביצע ירי בכפר, נמלט ונעצר ע"י משמר הגבול

ערבי ביצע ירי בכפר עכברה ונעצר על ידי שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל. הוא נמצא כשהוא מסתתר במקלחת באחד הבתים בכפר • בעלת הבית טענה בפני השוטרים שזו הבת שלה שמתקלחת • היום הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי בנצרת

ביצע ירי בכפר, נמלט ונעצר ע"י משמר הגבול
אילוסטרציה צילום: pixabay

במשך כשבועיים פעלו שוטרי משמר הגבול בכפר עכברה שבצפון הארץ נגד החזקת אמצעי לחימה בלתי חוקיים. מדובר בפעילות ממוקדת המהווה חלק בפעילות רחבה ומקיפה של משטרת ישראל למיגור התופעה ברחבי הארץ.

במסגרת הפעילות הציבו השוטרים תצפיות שהבחינו בתאריך 18.07.19 בנאשם שירד מרכב בכניסה לכפר, סמוך לבתי מגורים וביצע ירי של מספר כדורים. השוטרים שהמשיכו לעקוב, החלו להכווין את שוטרי מג"ב שהיו פרוסים בכפר לכיוון הרכב החשוד.

מכתב האישום עולה שלאחר שירה מספר כדורים, המשיך הנאשם בנסיעה ברכב ויחד עם חשוד נוסף הגיע לחניון סמוך למסגד בכפר שם יצא מהרכב וביצע ירי אוטומטי באמצעות הנשק. בסך הכל ירה הנאשם כ- 20 כדורים באזור המסגד.

עוד עולה מכתב האישום שכשהבחין הנאשם בכוחות המשטרה קרבים למקום, הוא נמלט ברגל ובמטרה להעלים ראיות השליך את הנשק במסלול בריחתו. הנאשם שהמשיך לברוח עלה על רכב ונכנס לבית שכניו שם ניסה להסתתר עד שנעצר.

"כשנכנסנו לבית קיבלה את פנינו אישה, בעלת הבית שטענה שאין בבית אף אחד. שמענו רעשים מהמקלחת וששאלנו אותה מי שם היא טענה שזו הבת שלה שמתקלחת. דפקנו בדלת מספר פעמים ולבסוף נאלצנו לפרוץ אותה ושם מצאנו את הנאשם מסתתר". סיפר מפקד הפעילות של מג"ב.

כאמור היום הוגש כתב האישום נגדו על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת בגין עבירות נשק, ירי באזור מגורים ושיבוש הליכי משפט.

עכברה כלי נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד