י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שב לסורו והציג סרטי תועבה

לאחר 14 שנה: תקף נערים ואיים לבל יספרו

חרדי שנעצר לפני 14 שנים בגין עבירות שבתחום הצניעות, נעצר שוב בשבוע שעבר, לאחר שעל פי טענת נערים, הציג בפניהם סרטי תועבה וביצע בהם מעשים חמורים | הוא טען לחפותו כי מספר גברתנים פרצו לביתו והכו אותו | השופט התרשם כי הוא מעורב במיוחס לו והאריך מעצרו לקראת הגשת כתב אישום נגדו

לאחר 14 שנה: תקף נערים ואיים לבל יספרו
צללית חרדי. (למצולם אין קשר לכתבה) צילום: Keren Freeman/FLASH90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָכ-14 שנים לאחר שהורשע בעבירה בתחום הצניעות ותקופה לאחר שבנו הפעוט נפטר בנסיבות טראגיות, בן 32 מירושלים חשוד כי פגע בשני נערים כבני 14, תוך שהוא מאיים עליהם לבל יספרו על כך לאיש. מעצרו הגיע לאחר שהחשוד הותקף באלימות בביתו על ידי אזרחים, עקב טענת נערים כי הציג להם סרטי תועבה וביצע מהם מעשים מגונים.

במוצאי שבת לפני שבוע, כשעה לאחר חצות ליל, הוזעקו שוטרים לדירת מגורים בשכונת גבעת שאול בירושלים, בעקבות דיווח שכנים על צעקות מתוך דירה. עם הגעתם פגשו בבן 32 שמסר לשוטרים כי היכו אותו. מדובר באדם העובד כנהג משאית ובעבודות מזדמנות.

אולם בניגוד לגרסתו, נער כבן 15 שאף הוא נכח במקום, טען בפני השוטרים כי בן ה-32 ביצע בו מעשים חמורים ואסורים, זה מספר פעמים - ואיים עליו לא לספר על כך לאיש. לדבריו, ביצע מעשים דומים גם בחבריו הקטינים, תוך שהוא מציג להם סרטונים לא צנועים. מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי החשוד בתקיפת הנער, סיפר כי מספר אנשים הגיעו לביתו והפליאו בו מכות נמרצות.

החשוד נעצר ובבוקר הובא לבית המשפט, שם השופט גד ארנברג האריך את מעצרו תוך שהוא מציין "אין ספק שיתקיים חשד סביר שהמשיב מעורב במיוחס לו". ביום רביעי הובא החשוד שוב לבית המשפט, אז ביקשו להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

נציג המשטרה עו"ד בן דור ציין בפני השופטת כי מדובר באדם שבשנת 2005 הורשע במעשים חמורים ואסורים, בדומה לאלה שכעת המשטרה מחשידה אותו. החשוד, המשיך בחקירותיו להכחיש את המעשים וטען לחפותו. בבדיקת הטלפון של החשוד, נמצאו בו סרטי תועבה, דומים לאלה שהנער המתלונן דיווח עליהם לחוקרי המשטרה.

בעקבות טענתו של החשוד כי הותקף באלימות על ידי אנשים, בעקבות החשד כי ביצע דברים לא צנועים בנער, המשטרה אישרה כי שני אנשים נחקרו על כך ואלה לא הכחישו את העבירה שביצעו, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

פרקליטו של החשוד עו"ד הרמן, ביקש לקצר את ימי מעצרו של החשוד, בין היתר מאחר ואשתו מאושפזת בבית חולים פסיכיאטרי בעקבות פטירת בנם הפעוט. עוד אמר, כי החשוד מכחיש הימצאות סרטי תועבה בטלפון שלו. סגנית נשיא ביהמ"ש שלום ירושלים, השופטת דורית פיינשטיין, אמרה כי אמנם יש חורים בחקירה, אך נוכח הרשעתו הקודמת, מתקיימת עילת מסוכנות והאריכה את מעצרו בשנית.

ביום שישי האחרון, הובא החשוד בשלישית לבית המשפט, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים לצורך הגשת כתב אישום. בית המשפט נעתר לבקשה להאריך את מעצרו של החשוד עד למחר (שני), את פרקליטות מחוז ירושלים צפויה להגיש נגדו כתב אישום.

מעשים מגונים וביערת הרע מקרבך סרטי תועבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד