י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ויאיר מזלם"

יאיר נתניהו חגג 28 וצייץ את מכתבו של הרבי

יאיר נתניהו, שחוגג יום הולדת 28 בעברי ט"ו בתמוז, צייץ בטוויטר את המכתב ששלח הרבי מחב"ד לראש הממשלה נתניהו, לרגל לידתו בשנת תשנ"א  

יאיר נתניהו חגג 28 וצייץ את מכתבו של הרבי
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, שחוגג יום הולדת 28, צייץ בחשבון הטוויטר שלו מכתב ששלח הרבי מחב"ד זצ"ל לאביו בנימין נתניהו לרגל לידת בנו בשנת תשנ"א. 

בראיון לשבועון כפר חב"ד בסוף שבוע סיפרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו על המכתב ששלח הרבי מלובביץ' ללידת בנה יאיר שהגיע באמצע הברית. 

הגברת נתניהו סיפרה כי "מהרגע שבו הכרתי את בעלי ידעתי על הקשרים שלו עם הרבי. ראיתי את הסרטונים, שבהם תועדו מפגשיו עם הרבי, שמעתי על הפגישות המרתקות כל כך ושמעתי את הצד שלו, על ההתרגשות ועל ההערכה העצומה שלו לרבי".

"כשנולד בננו יאיר קיבלתי מהרבי ברכה אישית, שהיו בה כמה מילים בכתב ידו: 'ויאיר מזלם'. לרוב התרגשותנו, הברכה הגיעה אלינו באופן אישי ממש, על ידי דוד נחשון, בזמן הברית עצמה. זה היה מרגש מאוד. וכמובן הברכות שנתן הרבי לבעלי והאמונה שהוא נתן בו בתור מנהיג, היו דבר מרגש ביותר. הראייה של הרבי היא ראייה לטווח רחב מאוד, מתוך המון תעצומות נפש. אינני חושבת שיש שני לו".

היום (ראשון) פרסם יאיר את צילום המכתב שקיבל אביו בשנת תשנ"א. במכתב נכתב: "במענה על ההודעה אשר נולד להם בן למזל טוב והכניסוהו לבריתו של אברהם אבינו ונקרא שמו בישראל יאיר שיחי', הנה יה"ר מהשי"ת שכשם שהכניסוהו לברית כן יכניסהו לתורה ולחופה ולמעשים טובים ויגדלו ביחד עם זוגתו תי' מתוך הרחבה ויאיר מזלם". 

 

יאיר נתניהו חב"ד הרבי מליובאוויטש בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד