י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עונים לרוע: התגייסות למען משפחת הנרצח בוויכוח על חניה

נדמה שאנחנו עוברים מזעזוע לזעזוע ועצם העובדה שעדיין כואב הלב, מעידה שאנחנו חיים * ההתגייסות למען משפחת הנרצח נותנת גם הרבה תקווה: על כל מקרה של אלימות ורוע, יש לנו עם נהדר ומלא לב

עונים לרוע: התגייסות למען משפחת הנרצח בוויכוח על חניה
פתרונות חניה צילום: pixsabay

תחילה הרגשתי בחילה במעלה הוושט. אחר כך דמעות של צער סמאו את עיניי, ואחר כך? אחר כך עברתי לאייטם הבא - היתה לי ברירה?

ובכל זאת הרגשתי שאיני מסוגלת להמשיך את מטלות הערב שלי, כשבמרחק לא גדול ממני יושבת עכשיו אישה, המומה ומפוחדת, לבה שותת דם ובזרועותיה ילדות קטנות, אחת מהן סובלת משיתוק מוחין, שלא יראו יותר את האבא הגיבור והחזק שלהן, זה שהגן עליהן בכל כוחו, זה שנשא אותן על כפיים, זה שפרנס אותן, זה שדאג ללכת לעבוד בלילה כדי להיות ביום עם המשפחה שלו, כדי להקל מעל אשתו, הסובלת בעצמה מניוון שרירים. אבא שעשה הכל כדי להחזיק בשתי ידיו את כל העולם ואת המשפחה היקרה שלו, שיצליחו לחיות בכמה שיותר טוב בעולם הזה.

אבל העולם הזה מורכב גם מהרבה רוע, ואותו לצערנו, הם פגשו היום. היכן? בחניון. הם לא יצאו להפגנה אלימה, אפילו לא הסתובבו ברחוב הומה אדם. הם בסך הכל ביקשו להחנות את הרכב בחניון, ואבא, האיש הטוב והמקסים, המגן והחזק, תהה מדוע מישהו תופס חניה כפולה כשאפשר לפרגן לעוד מישהו לחנות שם...

זהו. על חטא כבד זה הוא איבד את חייו. וילדה קטנה כבת תשע ששאלה בתימהון את אמה: "למה אבא שוכב כך על הרצפה, ולמה הוא אדמדם"?

אני מנסה לחשוב על החיים של הבנות האלו שנשארו בלי עמוד התווך שלהן, ולא יכולה שלא לתהות באיזו קלות אנשים עושים דין לעצמם. איזה אומץ! איזה קור רוח.

להרוג? על מה, על חניה? הוא אפילו לא תפס אותה, הוא "סתם הציק בשאלה".

הרשת כמובן געשה, כי דרכנו להזדעזע ממקרה למקרה, ואולי זה אומר שעדיין לא איבדנו את כל הלב.

כך כתבה בדף הפייסבוק שלה, אסתי ריבקין:

"הלב מדמם רק מלראות את התמונה של האבא המקסים הזה שנרצח על ויכוח של חניית נכים...
זה נשמע אירוע חריג וכולם נבהלים עכשיו אבל כשאני חושבת על זה זה לגמרי לצערינו לא חריג בנוף של אנשים עם נכות... כמובן לא ברמה כזו המגיעה לרצח אבל כן כל נכה קיבל מכות צרחות קללות או ויכוח על חניית נכים על פטור מתור ועוד...
כמובן שגם אנשים "בריאים" בלי נכות חשים את האלימות ההולכת וגוברת...
במדינה חמת מזג שלנו שכל אחד אומר מה שרוצה עושה מה שרוצה וחושב שהוא מלך העולם ולשני אין מקום לא פלא שמקרים כאלו קורים... כמובן שיש הרבה אנשים מקסימים ולא אומרת שכולם כאלה!
הגיע הזמן שלא יטפלו רק בעבריינים הגיע הזמן שהמדינה והרשויות יתעוררו וינסו לחשוב איך למתן את הרוחות ואיך למנוע את האסון הבא!"

ברשת גם החלה התגייסות למען המשפחה, ובן ציון ליוש פרסם פרויקט תמיכה אליו התגייסו בן רגע אלפי אנשים שתרמו מכספם לטובת המשפחה השבורה.

אז על כל מקרה של אלימות, כאוס וזוועה - יש לנו גם עם מלא לב, וזה מעודד ומלטף את הנפש.

שנדע רק טוב.

חניה ירי באזרח רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד