י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הניצוץ היהודי

נישאו בחתונה רפורמית, התחרטו וביקשו להינשא מיד

הם עלו ממדינות חבר העמים ללא חברים ומשפחה ונישאו בחתונה רפורמית, אלא שלפני שבוע התעורר בהם הזיק היהודי והם פנו בבהילות וביקשו להסדיר מיידית את נישואיהם • כולם גויסו במהירות שיא, מרב ועדי נישואין ועד צלם ונותני שירות, והחתונה הכשרה התקיימה לשמחת לבם של הזוג המאושר

נישאו בחתונה רפורמית, התחרטו וביקשו להינשא מיד
אירוע יוקרתי. אילוסטרציה צילום: unsplash

לזוג שעלו לבדם ממדינות חבר העמים ונישאו בישראל בחתונה רפורמית, התעורר לפתע הזיק היהודי והם פנו בבהילות למוקד הפניות של ארגון 'בנועם דניאלי' כדי שיסדירו להם באופן מיידי חתונה כשירה כהלכה שתהיה מוכרת ברבנות הראשית לישראל.

"אין לנו בארץ קרובי משפחה או חברים", אמרה האישה, "ואין מי שיעזור לנו להפיק את החתונה הזו, אנחנו לא יודעים איך עובד התהליך ואיך מזמינים רב ועדים וכל מה שצריך".

הבעל הסביר שזו הסיבה שכאשר נישאו הם פנו לארגון המזוהה עם הרפורמים, "הם כבר ארגנו לי כל מה שהיה צריך, אבל היום אני יודע שזה לא מספיק, אנחנו רוצים חתונה כשירה לגמרי, שתהיה מוכרת ברבנות הראשית".

הרב ישראל מאיר ריאני מייסד הארגון 'בנועם דניאלי' התקשר מיד לרב ישראל שפירא, רב קהילת 'אהבת אחים' בצפון תל-אביב, וביקש ממנו להתגייס למשמימה ולתרום את בית הכנסת המפואר בראשו הוא מכהן לקיום החתונה. את הרב המחתן, עדי הנישואין וכל מה שצריך לחתונה, סיפק בארגון וכך, במהירות שיא, יצאה החתונה מהכח אל הפועל בתוך יום אחד בלבד, כשהזוג הטרי לא יודע את נפשו מאושר.

הרב ישראל מאיר ראני בנועם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד