כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מנסה לחנך את שר החינוך?

עמית סגל דורש מהשר: "לא מאוחר להתנצל"

הפרשן הפוליטי הבכיר שחשף אמש לעין כל את מעורבותה העמוקה של רעיית השר פרץ בחיי הפוליטיים, בניגוד להצהרתו בטוויטר, דורש לאחר פרסום ההקלטות שהרב פרץ יתנצל בפניו על שהטיל דופי במקורותיו

עמית סגל דורש מהשר: "לא מאוחר להתנצל"
עמית סגל/רפי פרץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנסה לחנך את שר החינוך? לאחר שחשף אמש (ראשון) תמלילים מדברים שאמרה הגב' מיכל פרץ, רעייתו של יו"ר 'הבית היהודי' ושר החינוך הרב רפי פרץ, הפרשן הפוליטי עמית סגל דורש מהשר התנצלות: "רפי פרץ אתמול טענת שאני מכניס את אשתך למשחק הפוליטי בחוסר כבוד. יש תומכים תמימים שלך שמאמינים באמת בשקר הזה. היית עד לכל השיחות שלה. לא מאוחר להתנצל. אל תהיה עוד פוליטיקאי כמו כולם", צייץ סגל בחשבון הטוויטר שלו.

ובמה מדובר? נזכיר, הפרשן הפוליטי של 'ערוץ 12' עמית סגל, חשף אמש במהדורה המרכזית כי בניגוד להכחשות של הרב רפי פרץ ובנימין נתניהו בשבוע שעבר, עולה כי שרה נתניהו ומיכל פרץ שוחחו גם שוחחו, ארוכות וממושכות, על הדרך שבה ירוצו מפלגות הימין, לצד 'הליכוד'.

כלפי חוץ טענו ב'בית היהודי' כי הוויכוח הוא על הריצ'רץ' ברשימה, אבל בשיחות הסגורות מגלה מיכל פרץ שנתניהו ורעייתו לחצו שלא להתאחד עם איילת שקד.

"נתניהו הבטיח שאם הוא (רפי) לא מוותר לאיילת, הוא יהיה שר החינוך. ואם יוותר, הוא לא יהיה. הסיבה היא ששרה אומרת שאיילת היא זו שתפרה את התיקים לנתניהו", כך נשמעת הגב' פרץ בהקלטות שהוצגו במהדורה המרכזית.

בשיחות היא מבהירה שאם איילת שקד תסכים להיות מספר שתיים, היא תאפשר לדחוק חברים ב'בית היהודי' במורד הרשימה.

בשיחה אחרת עם בכיר ב'איחוד הימין' מנסה מיכל פרץ לשכנע אותו מדוע איחוד זה רע: "את הבית היהודי הוא (נתניהו) ייקח (לממשלה), את איילת הוא לא ייקח... זה בדיוק מה שהוא רוצה... הוא אמר לנו את זה בהרבה צורות".

ובשיחה אחרת היא מספרת מה אמר להם, לטענתה, נתניהו: "אם הוא הולך לאחדות עם גנץ אז הוא ייקח אותנו איתו. לכן חשוב מי יהיה הראשון. אני אומרת לך את זה בוודאות שכן. הוא יילך עם גנץ ואיתנו וזהו וככה הוא ירכיב ממשלה. ביבי רוצה אותנו מאוד, ביבי רוצה שהרב רפי יהיה שר החינוך. ביבי רוצה את זה".

ההקלטות הללו התפרסמו, שעות לאחר עימות פומבי בטוויטר, בין עמית סגל לרב רפי פרץ. סגל דיווח כי מקורבי פרץ מאיימים שאם יוזז מהמקום הראשון הוא יפרוש מהרשימה. רוב חברי הרשימה רואים זאת לא כאיום אלא כהבטחה.

יו"ר 'הבית היהודי' ושר החינוך פרץ, הגיב לדיווח בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "כל הדיבורים על נטישה הם דברי הבל ואינני מתכוון בשום מצב לנטוש את הבית". פרץ הוסיף וגילה את תכניותיו לימים שנותרו עד לסגירת הרשימות, "מה שנמצא כרגע על הפרק הוא הרכב הרשימה ואופי הייצוג של הציונות הדתית. אין פה עניין אישי. כפי שהיה בבחירות הקודמות, גם כעת האחריות על הובלת הבית היהודי היא עלי".

סגל הגיב לציוץ של הרב פרץ וכתב, "או שהרב לא מדייק (לא פעם ראשונה השבוע, מסר תגובה שקרית על שיחות אשתו עם שרה נתניהו) או גרוע מזה: שהוא בובה של קרובים ומקורבים".

כן כתב עמית בתפוצת הטלגרם שלו, "בנט ופרץ ייפגשו מחר. לאחר מכן יובאו הדברים לאישורה של הדמות שבאמת קובעת בבית היהודי, מיכל פרץ", כשהוא מתכוון לעקוץ את יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ, כי הדמות הקובעת לו, היא רעייתו.

פרץ לא אהב זאת וצייץ: "עמית היקר, שמור על הכבוד ותוציא את רעייתי מהמשחק הפוליטי. זה לא ראוי, לא מכובד וגם לא נכון".

הערב מסתבר כי הצדק עם סגל וכי הרבנית פרץ טומנת ידה בצלחת הפוליטית ובאופן משמעותי. מטבע הדברים, סגל דורש התנצלות מהרב פרץ שדרש ממנו "שמור על הכבוד ותוציא את רעייתי מהמשחק הפוליטי", שכן מתברר שהיא עמוק בתוך המשחק.

עמית סגל רפי פרץ מיכל פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד