י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מסע בחלום • צפו

יצירות האומנות של הטבע כפי שלא ראיתם • יומן מסע

תיעוד מיוחד ממסע מרהיב ועוצר נשימה של הצלם החרדי הוותיק אריאל רבינסקי • 'בחדרי' ילווה את המסע בתמונות ובתיעודים מרהיבים ממדינות אירופה השונות, מסע שייערך עשרה ימים • לפניכם תיעוד מצולם ומוסרט מהפרק החמישי במסע - נורוויק, מחוז נורדלנד

יצירות האומנות של הטבע כפי שלא ראיתם • יומן מסע
נורוויק בעדשת הצלם צילום: אריאל רבינסקי

'בחדרי חרדים' בתיעוד מיוחד ממסע מרהיב ועוצר נשימה של הצלם החרדי הוותיק אריאל רבינסקי. 'בחדרי חרדים' ילווה את המסע בתמונות ובתיעודים מרהיבים ממדינות אירופה השונות, מסע שייערך עשרה ימים. לפניכם תיעוד מהפרק החמישי במסע - נארוויק, מחוז נורדלנד.

ממשיכים לחלק החמישי. לאחר שהצלם אריאל רבינסקי עשה את שישי ושבת בעיר טרומסה שבצפון נורווגיה וחזר עם תיעוד עוצר נשימה משני חלקי העיר טרומסה, את השבוע הזה פתח רבינסקי בנסיעה דרומה לכיוון נורוויק, שבמחוז נורדלנד.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' מספר רבינסקי: "את היום הראשון של השבוע פתחנו בנסיעה של 400 ק״מ לכיוון נארוויק. הדרך ארכה 12 שעות בשילוב השייט במעבורת. הקטעים המעניינים היו לאורך הפיורדים והאגמים, שזה בעצם רוב הדרך. המפגש המדהים שבין היבשה לפיורד יוצר אין ספור יצירות אומנות של הטבע".

רבינסקי מוסיף: "לאורך כל הדרך, איים קטנים פזורים בתוך הפיורדים. לשונות של יבשה שמתגנבים לתוך המים. לשונות של מים שמתגנבים ליבשה. סלעי ענק שפזורים לאורך החוף בשילוב חופים מדהימים, כאשר צוקי ענק מזדקרים כחומה בגדה שממול. בנוסף לכל הנ״ל, השתקפויות מדהימות ומשחקי אור וצל נתנו תחושה של מסע בחלום".

"גם היום נעזרנו בגשרי ענק שקישרו בין איים קטנים ומנהרות עד אורך 6 ק״מ שנחצבו מתחת להרים. קטע מעניין היה כשהיינו בדרכנו למעבורת. ידענו שאם נפספס את המעבורת של 8 בערב - ניאלץ להמתין שעתיים תמימות למעבורת הבאה!".

רבינסקי מספר על בלבול מסוים בזמן שחש לפתע: "הג'י. פי. אס. הראה לנו שאנחנו מאחרים ב-15 דקות. לעומת זאת לפי חשוב של מרחק ותנאי דרך, היינו אמורים להקדים ב-25 דקות. יצרנו קשר עם תומך הטיול שלנו בארץ. שיתפנו אותו ב״מיקום זמן אמת״ באמצעות אפליקציית וואטסאפ והוא ניווט אותנו ישירות ללוע המעבורת של השעה 8 בערב".

בפרקים הקודמים >>

צפו בפרק הראשון במסע - איי צפון סקנדינביה

צפו בפרק השני במסע - איי ווסטרולן המרהיבים

צפו בפרק השלישי במסע - מאיי לופוטן למחוז טרומסה

צפו בפרק הרביעי - סיור מתועד בשני חלקי העיר טרומסה

נורוויק אריאל רבינסקי צפון נורווגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד