כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכת מדינה

לפני שבועיים: נהג נדקר בחניון הקניון • צפו

לפני שבועיים, בעקבות סכסוך על מקום חנייה בחניון של קניון בעיר ראשון לציון, תושב חולון בן 22 דקר ופצע תושב רמלה על רקע ויכוח • צפו בתיעוד

לפני שבועיים: נהג נדקר בחניון הקניון • צפו
דקירה בקניון ראשון לציון צילום: דוברות המשטרה

שבועיים לפני הרצח של אופיר חסדאי ז"ל (41) בחניון קניון עזריאלי ברמלה על רקע ויכוח על מקום חנייה, תושב חולון בן 22, דקר תושב רמלה, גם כן על רקע ויכוח בחניון של קניון בראשון לציון.

ביום שלישי לפני שבועיים, נדקר גבר בקניון בראשון לציון. המשטרה פתחה בחקירה במהלכה איתרו ועצרו חשוד במעשה, בן 22 תושב חולון.

מחקירת האירוע עלה, כי בזמן שהמתלונן ניסה להחנות את רכבו בחניון, התפתח ויכוח בינו לבין נהג אחר על רקע טענתו של נהג הרכב האחר, כי הוא "כמעט" ופגע ברכבו.

בהמשך נכנס המתלונן למסעדה בקניון, אך החשוד לא עצר ונכנס אף הוא למסעדה והחל לשאול את הסועדים במקום האם בבעלותם רכב שחור. לאחר שנענה בחיוב על ידי הקורבן, ביקש ממנו החשוד לצאת מהמסעדה ולהתלוות אליו על מנת לשוחח עם חברו - נהג הרכב שאתו התרחש הוויכוח בחניון.

עוד עולה מהחקירה, כי לאחר שיצאו מהמסעדה הוביל אותו החשוד למפגש עם נהג הרכב שאתו התרחש הוויכוח בחניון. במהלך דין ודברים בין הצדדים, תקף לפתע החשוד את המתלונן במכת אגרוף בחלקו האחורי של ראשו ובהמשך שלף חפץ חד ודקר באמצעותו את המתלונן בידו השמאלית. המתלונן נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה בשבוע שעבר, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בעניינו, בגין תקיפה ופציעה.

חנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד