ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ברוך מתיר אסורים

הילד החרדי ביקש וטראמפ חנן את האב ממאסר

הנשיא טראמפ קצב את גזר דינו של חרדי אב לחמישה ילדים • המהלך הגיע לאחר שבנו בן ה-11 שלח מכתב לבית הלבן וביקש מהנשיא לחנון את אביו, עקב כך שאמו חלתה במחלה קשה • הנשיא שכבר הוכיח בעבר כי הוא ער לבקשות הומניטריות של משפחות אסירים נעתר לבקשה

הילד החרדי ביקש וטראמפ חנן את האב ממאסר
חרדים תומכים בטראמפ. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנשיא טראמפ קצב את גזר דינו של רונן נחמני, חרדי ממיאמי שבפלורידה, אב לחמישה ילדים ויליד ישראל. המהלך הגיע לאחר שבנו בן ה-11 שלח מכתב לבית הלבן וביקש לחנון את אביו.

רונן נחמני היה מעורב בעסקת מריחואנה, ובשנת 2015 נגזרו עליו 20 שנות מאסר. לטענת רבים מהקהילה היהודית במיאמי, העונש שנגזר עליו הינו קשה וחסר פרופורציות. סנגורו, דייוויד ויינשטיין, טען לפני גזר הדין, כי נחמני צריך לקבל פחות מעשר שנות מאסר. אולם השופט המחוזי מייקל מור לא הסכים, ואמר כי הנאשם לא הראה חרטה ולא דאגה לקורבנות שהשתמשו בקנאביס הסינטטי.

רונן נחמני עם בנו בהדלקת נרות חנוכה. באדיבות Hamodia.com

כאמור לאחר המכתב של הילד בן ה-11, הנשיא טראמפ חנן אותו. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, המכתב של הילד בן ה-11 שהתחנן לשחרורו המוקדם, לא היה הסיבה היחידה לכך שהנשיא טראמפ קצב את עונשו. למרבה הצער, אשתו של נחמני חלתה בסרטן, והייתה גורם מרכזי בהחלטתו של הנשיא.

הנשיא טראמפ ציין בהודעה של קיצוב העונש, כי מר נחמני הוא עבריין לא אלים וללא היסטוריה פלילית, יש לו חמישה ילדים קטנים בבית ואשתו סובלת מסרטן סופני. נסיבות מקלות אלה מדגישות את הדחיפות לבקשתו לקיצוב עונשו.

אנא התפללו לרפואת האם רות בת שרה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

דונאלד טראמפ חנינה רונן רחמני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד