י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במזרחי טפחות לא משאירים אתכם לבד

במזרחי-טפחות מבינים במיוחד את הצורך שלכם בבנקאי אנושי זמין ונגיש שמעניק לכם שירות אישי, ויוצאים בימים אלו בקמפיין חדש: לא מוותרים על בן אדם בבנק • מזרחי-טפחות מזמין אתכם ליהנות מבנקאי שמכיר אתכם ואכפת לו מכם, שתמיד אפשר לפנות אליו והוא זמין לשירותכם

במזרחי טפחות לא משאירים אתכם לבד
מזרחי טפחות צילום: יח"צ

במזרחי טפחות לא משאירים אתכם לבד!

רציתם בסך הכול להפקיד צ'ק, ומצאתם את עצמכם בוהים בהודעת שגיאה על הצג לאחר שהצ'ק נבלע במכונה האוטומטית, אבל חוץ מלדפוק עליה בתסכול לא נשאר לכם הרבה מה לעשות כי שום בנקאי לא נראה בסביבה?

וכמה פעמים הייתה לכם שאלה קטנטנה על העו"ש וביליתם שעה ארוכה על קו הטלפון כשבסניף מעבירים אתכם משלוחה לשלוחה ומבנקאי לבנקאי?

במזרחי-טפחות מבינים במיוחד את הצורך שלכם בבנקאי אנושי זמין ונגיש שמעניק לכם שירות אישי, ויוצאים בימים אלו בקמפיין חדש: לא מוותרים על בן אדם בבנק.

מזרחי-טפחות מזמין אתכם ליהנות מבנקאי שמכיר אתכם ואכפת לו מכם, שתמיד אפשר לפנות אליו והוא זמין לשירותכם.

לצד השירותים הדיגיטליים והטכנולוגיים המתקדמים, במזרחי-טפחות שמים דגש על שירות אישי ואנושי, ולכן לא סוגרים סניפים ולא מצמצמים צוות.

תוכלו ליהנות מהיתרונות של שירות אנושי אישי וזמין ובמגוון ערוצים ליצירת קשר עם הבנקאי: פגישה בסניף, מייל לבנקאי, התכתבות ב-sms או שיחה ישירה עם הבנקאי בטלפון בלי מענה קולי אוטומטי, ואם הוא לא זמין כרגע – הוא כבר ידאג לחזור אליכם אם פניתם אליו.

במזרחי-טפחות יש לכם בנקאי אנושי שנמצא שם כדי ללוות אתכם לאורך הדרך בניהול חשבון הבנק שלכם ובייעוץ על כל שאלה שמתעוררת בנוגע לחשבון שלכם.

" דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות: "בנק מזרחי טפחות רואה לנגד עיניו את צרכי הלקוחות והחשיבות שהם מייחסים לקשר הישיר עם הבנקאי האישי. אין ספק שהקדמה הטכנולוגית הינה הכרחית במערכת הבנקאית, ואנו יודעים לספק גם את הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים ביותר, אך התחושה היא, שהבנקים קצת איבדו את הדרך. סגירת סניפים היא למעשה הדרך של הבנק לומר ללקוח: פנה אליי רק בערוצים הדיגיטליים ואין צורך שתיכנס לסניף או שתבקש לדבר איתנו. אנחנו חושבים אחרת. לתפיסתנו, הלקוח צריך לדעת כי יש לו כתובת לפנות אליה, להתייעץ, להגיע, גם בפעולות הכי פשוטות שיבחר לעשות ומבלי לוותר על השילוב של אנושי ודיגיטלי. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר בקמפיין הנוכחי".

רוצים בן אדם בבנק שאפשר לפנות אליו? התקשרו עכשיו: 8860*

או השאירו את הפרטים כאן>>> ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהצעה משתלמת

מזרחי טפחות בנקאות שירות לקוחות לקוחות בנקים בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד