י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אומרים תודה

כ- 350 גננות השתתפו בערב הוקרה של רשת 'מעיין החינוך התורני'

מאות גננות, מטפלות וסייעות השתתפו בערב הוקרה ענק של רשת "מעין החינוך התורני פתח תקווה". הרב יוסף בוסו מנכ"ל הרשת: "ההשקעה והמסירות של הגננות לכל ילד וילדה הם שהפכו את רשת הגנים לדוגמא בכל הארץ" 

כ- 350 גננות השתתפו בערב הוקרה של רשת 'מעיין החינוך התורני'
ערב הוקרה בפתח תקווה צילום: יח"צ

בכינוס השתתפו כ 350 גננות, סיעות, מטפלות המעונות וצוותי המשרדים של רשת 'מעיין החינוך התורני פתח תקוה' , המונה 61 גני ילדים, 47 צהרוניות, 12 גני שפה, 4 מעונות ו-3 מרכזי העשרה: מדעי-טכנולוגי, מרכז מוזיקלי- קונסרבטוריון לצעירים ומרכז ג'מבורי וסנוזלן.

בערב הושקעו משאבים רבים ותכנון מדהים עד לפרטים הקטנים כדי לשדר לצוות מקום של כבוד והערכה על השקעתן ומסירותן לאורך 11 חודשי עבודה מלאים, המהווה יתרון בלעדי לילדי הרשת שזוכים לצוות הקבוע והמסור גם בקייטנת יולי.

את האירוע כיבד בנוכחותו הרב אוריאל בוסו - מ"מ ראש העיר ויו"ר ש"ס פ"ת שציין בדבריו את מסירותן הרבה של הגננות ואנשי הצוות כדי לתת את המענה החינוכי הטוב ביותר בעיר. 

הרב יוסף בוסו, מנכ"ל רשת 'מעיין החינוך התורני' פ"ת הודה בדבריו לגננות ואנשי הצוות "אני נרגש להיות כאן בערב הוקרה שכולו לכן הגננות. על המסירות הנפש שלכן לכל אורך כל השנה. על החשיבה על ההשקעה היום יומית בחינוך הילדים. חשיבה על כל ילד וילדה ברשת הגנים שלנו. על הקשר הרציף שלכן עם ההורים, לתת מענה כמו שצריך. תודה רבה שיש לי את הזכות להיות חלק מהשליחות הגדולה הזאת."

את האירוע כיבדה גלריה חשובה של צוות הפיקוח. הגב' מיכל שאער מפקחת מחוזית משרד החינוך ציינה לשבח את מנהלת הגנים הגב' רות אזולאי שמובילה את מערכת החינוך והלמידה לרף הגבוה ביותר. הגב' רחל אטדגי מפקחת מעונות ארצית שיבחה את מנהלי הרשת ואת הסמנכ"ל הגב' חני חסן שמניעים צוות איכותי ואכפתי, כך שההורים בבית יכולים להיות רגועים לחלוטין שילדיהם בידיים טובות ובטוחות.

אין ספק שערב מפרגן שכזה מתדלק את הצוות ביתר שאת ומעניק את הכוחות הרבים הנדרשים לאחת המשימות המאתגרות ביותר בדורנו: חינוך הילדים, וכדברי גננות רבות שיצאו נרגשות מן הערב: "אין עוד רשת חינוך שיודעת לפרגן לעובדים שלה באופן כזה. ההערכה הזאת מחזקת לנו את תחושת השליחות בעבודת הקודש עם הילדים ומגבירה את המוטיבציה להמשיך לתת את הנשמה לילדים בגן".

מחזה מיוחד היה לראות בסיום הערב שובל ארוך של מאות גננות עם זרי פרחים בידיהן, יוצאות בחיוך מאירוע מדהים שיעניק להן המון כוחות לפתוח בעוד חודש שנת לימודים חדשה, ולהשקות במלוא המרץ את הפרחים שבגן.    

גננות גננות חרדיות ערב הוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד