כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
על שורת מבצעים ופעולות מבצעיות

תיעוד: לוחמי השייטת וכוחות מסווגים קיבלו צל"ש מהרמטכ"ל

עשרות חיילי שייטת קיבלו הערב מהרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, אותות הוקרה והערכה על שורת מבצעים ופעולות מבצעיות שביצעו בשנה האחרונה • תיעוד

תיעוד: לוחמי השייטת וכוחות מסווגים קיבלו צל"ש מהרמטכ"ל
זרוע הים, הקומנדו הימי - שייטת 13 צילום: דובר צה"ל

בטקס שהתקיים הערב (שלישי) בבסיס חיל הים בחיפה, הוענקו אותות ותעודות הערכה ליחידות זרוע הים בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי ומפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט.

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי נאם ואמר ללוחמי ומפקדי שייטת 13: "אני מבקש להודות לכם מעומק הלב. אני מאוד מאוד מעריך את מה שאתם עושים אני מאוד מאוד סומך עליכם גיליתם תושייה, גיליתם יוזמה, גיליתם נחישות". עוד הוסיף "כשאני אומר נחישות - זו לא עוד מילה מלקסיקון הפלקטים של קצינים מהסוג הזה, זו נחישות אמיתית - כי אם לא מצליחים בדרך אחת חוזרים אחורה ומצליחים בדרך שניה - ואתם יודעים על מה אני מדבר. הנחישות הזאת אפיינה לא רק אתכם אלא את החיל כולו. אני מאוד גאה בכם. גיליתם אומץ רב, מקצוענות ושניהם ביחד הובילו לתרומה ישירה לביטחון עם ישראל ולביטחון מדינת ישראל. אם נסתכל באופן יותר כללי, באופן שבו פתחתי, צה"ל פועל ויפעל בכל הזירות באזור - באוויר, ביבשה ובים ויעשה הכל לאל ידו לפגוע באויבים שלנו ולשבש את דרך הפעילות שלהם".

במהלך הטקס הוענק ליחידת הקומנדו הימי (שייטת 13) צל"ש הרמטכ"ל, לשייטת ספינות הטילים (שייטת 3) יוענק אות הערכה מטעם הרמטכ"ל ולשייטת הצוללות (שייטת 7) וכוחות מסווגים נוספים בזרוע יוענקו תעודות הערכה מטעם הרמטכ"ל. השייטות יקבלו הוקרה על שורת מבצעים ופעולות מבצעיות שביצעו בשנה האחרונה.

אביב כוכבי שייטת 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד