י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תגובה הולמת וחריפה

צפו: דרעי ללפיד "צא מהטוויטר בוא לעימות"

שעות לאחר שלפיד העלה סרטון תגובה לקמפיין ש"ס, בו התפאר במהלכיו האכזריים נגד החרדים עת שכיהן כשר האוצר, יו"ר ש"ס מעלה סרטון תגובה תקיף במיוחד: "יהיר, אנחנו לא מטומטמים. תתבייש, אתה גזען קטן" • צפו

צפו: דרעי ללפיד "צא מהטוויטר בוא לעימות"
אריה דרעי מתוך סרטון התגובה ללפיד צילום: צילומסך

מתקפה חריפה ביותר: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, העלה הערב (שלישי) לדף הפייסבוק שלו סרטון תגובה ליאיר לפיד, בו הוא נראה אמר לו: "יהיר, אנחנו לא מטומטמים. תתבייש, אתה גזען קטן".

"אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים? צעקנו וכאבנו את הפגיעה הקשה שלך כשר האוצר בילדים, בקשישים, ובפריפריה, ואתה בורח להסתה השחוקה נגד החרדים", תוקף דרעי בזעם.

השר דרעי התייחס אף לסרטון של לפיד מהבוקר, בו הוצבה דמותו של איש המכולת כמזרחי נלעג: "זה לא מפתיע, כי אצלכם בבועה זה לא כחול-לבן, זה לבן-לבן. לא פלא שבסרטון שהעלית הבוקר, הפכתי את מוכר המכולת המזרחי למסכן, חסר דעה עצמאית, שמנסה לעקוץ לקוחות ממוצא מאד מסוים".

השר דרעי אף חידש את קריאתו ללפיד לקיים עימות פומבי. "מכיוון שאני רואה שיש לך בעיה קטנה בהבנת המציאות, צא מהטוויטר ובוא לעימות מולי, בכל מקום ושעה שתבחר. נדבר על הכל וניתן לציבור לשפוט ולבחור!".

יו"ר ש"ס מקנח את הסרטון בעקיצה: "מקווה שהפעם תקבל אישור מהגנרלים".

כזכור, אמש (שני) בסרטון שהפיצה תנועת ש"ס, היא הציגה את הגזירות הפוגעניות של שר האוצר לפיד נגד האוכלוסיות המוחלשות, בקיצוץ אכזרי של קצבאות הילדים, ביטול של מענק הארנונה לקשישים. בסרטון נאמר כי רק ש"ס היא זו שביטלה את גזירות לפיד ומציגה את תכנית 'חיים בכבוד' למען האוכלוסיות המוחלשות.

הבוקר, העלה יאיר לפיד סרטון תגובה, אותו פתח ואמר, "לשם שינוי אני מסכים עם אריה דרעי".

"ראיתי את הסרטונים שאריה דרעי הכין עלי. הכל נכון. סוף סוף אני ואריה מסכימים על משהו. כן, אני זה שהעביר את חוק הגיוס ואני זה שהכניס את לימודי המתמטיקה והאנגלית לחינוך החרדי ואני לא הסכמתי להעביר כסף ללא הגבלה לאנשים שלא עובדים ואני נלחמתי נגד כפייה דתית כשאחרים בלבלו את המוח".

"הכל נכון" הודה לפיד ואמר, "כי להבדיל מאריה דרעי, אני מאמין בצעירים החרדים שהם יכולים וצריכים להשתלב בחברה הישראלית."

אריה דרעי יאיר לפיד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד