י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הצטייד בסכין מטבח"

כתב אישום נגד דוקר הילד בגן השעשועים

לפני זמן קצר: הפרקליטות הגישה כתב אישום לביהמ"ש המחוזי נגד צעיר בן 34 בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין • כל הפרטים

כתב אישום נגד דוקר הילד בגן השעשועים
גינת משחקים ברחובות צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד לירן יוסיפוביץ, בן 34 מרחובות, בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ותקיפת קטין.
 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן ענבר פישביין, ביום 25.7.19 בשעה 15:20, או בסמוך לכך, הצטייד הנאשם בסכין מטבח ויצא מביתו אל עבר גן שעשועים ברחובות. באותה עת שיחקו בגינה קטין בן כ-6 שנים ואחותו בת ה-5.

הנאשם הגיע אל הגינה, הבחין בילד, ניגש אליו, דקר אותו בידו באמצעות הסכין ולאחר מכן נשך את הפצע המדמם שגרם לו. הילד ניסה לחמוק מן הנאשם, והגננת של הילד שהייתה במקום, באה לעזרתו. הגננת הרחיקה את הנאשם מהילד, והנאשם נמלט מן הגינה. אזרחים שהיו במקום סייעו לילד והזעיקו את המשטרה וניידת טיפול נמרץ. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כפי שדיווח ביום שישי ב'בחדרי חרדים', במהלך חקירתו הוביל החשוד את חוקרי המשטרה אל מיקום הסכין איתה הוא דקר את הילד, הוביל ואף ביצע שיחזור של הדקירה.

מחקירת המשטרה עלה כי החשוד שחשב שהוא ערפד, יצא מביתו עם סכין, נכנס אל גן המשחקים ותקף ילד בן 6 ששיחק במתקן הקרוסלה שבגן. הילד נפצע בידו והוא פונה לטיפול בבית החולים כשמצבו בינוני.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה, צפויה הפרקליטות להגיש נגדו מחר כתב אישום.

ילד נדקר סכין גן שעשועים רחובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד